Lijst van Firewebs in 2015

Firewebs

kalender beheerder / fotograaf
Hieronder mijn lijst voor 2015. Als goed is werkte dit zo. Foto's en video's volgen!

1 Multicolor Mayhem
1 Curious
1 Men's Gear
Bij Goudvuur Vuurwerk, totaal t.w.v. 57 euro

1 DRGN Arch
1 Oil Drum Vuurwerk
1 DRGN Express
1 Multi Colour Explosion
1 Dragon Bag 2
1 Gratis Product: DRGN Triad

Vuurwerkbonnen kon ik halen bij Primera Kok voor 5 euro korting (Moest wel elke keer 20 euro bestellen per bon). Deze allen gelijk gebruikt, totaal prijs na korting: € 95.35 bij Streefland Haastrecht.

Ben nog van plan bij Frans Mulder te bestellen, maar dit kan pas als ik m'n loon heb.

Dus dit is wat ik tot nu toe heb besteld :)
Budget is vergeleken met 2014 echt weinig :(

Firewebs

Hieronder mijn lijst voor 2015. Als goed is werkte dit zo. Foto's en video's volgen!

1 Multicolor Mayhem
1 Curious
1 Men's Gear
Bij Goudvuur Vuurwerk, totaal t.w.v. 57 euro

1 DRGN Arch
1 Oil Drum Vuurwerk
1 DRGN Express
1 Multi Colour Explosion
1 Dragon Bag 2
1 Gratis Product: DRGN Triad

Vuurwerkbonnen kon ik halen bij Primera Kok voor 5 euro korting (Moest wel elke keer 20 euro bestellen per bon). Deze allen gelijk gebruikt, totaal prijs na korting: € 95.35 bij Streefland Haastrecht.

Ben nog van plan bij Frans Mulder te bestellen, maar dit kan pas als ik m'n loon heb.

Dus dit is wat ik tot nu toe heb besteld :)
Budget is vergeleken met 2014 echt weinig :(

Update:

1 Black Punisher € 49,95
1 Kingsmen € 14,95
1 Miracle € 17,00
1 Final Fate € 59,95
1 Star Commander € 12,95
1 Gratis: X-treme Wave € -

Totaal € 154.8

ifeelfine

Registered User
Drgn dus Breeschoten GBV ?? omdat je er een liefhebber van bent of omdat het niet anders kon??

verder wie het beperkte budget niet eert ...(en voor een gemiddelde consument is het nog erg veel) veel plezier met afsteken

Firewebs

Drgn dus Breeschoten GBV ?? omdat je er een liefhebber van bent of omdat het niet anders kon??

verder wie het beperkte budget niet eert ...(en voor een gemiddelde consument is het nog erg veel) veel plezier met afsteken

In het bericht had ik het al vermeld, maar goed, zal het hele verhaal even uitleggen omdat ik dit graag doe:

Ik koop elk jaar december-krasloten, gewoon omdat ik onschuldig gokken leuk vind. Dit jaar heb ik er uiteindelijk 5 gekocht, 4 voor mezelf en 1 voor mijn zusje. Hiermee heb ik 15 euro gewonnen. Maar het ging mij eigenlijk om de vuurwerkbonnen die je erbij kreeg. Per lot van 5 euro kreeg je een bon van 5 euro. Maar toen ik naar de voorwaarden ging kijken, zag ik dat er toch voorwaarden zijn die je niet kan ontwijken. 1) Voor 31 december 2015 moest je je bonnen bij onlinevoorverkoop.nl hebben ingeleverd. De keuze is daardoor behoorlijk beperkt. GBV/WECO/Breeschoten blijft er over. Nu heb ik geen zin om na een echte GBV-WECO dealer te gaan (Zeker sinds ik had gezien dat je in Duitsland de Weco producten v.d. helft v.d. prijs kan krijgen (paar jaar geleden) en omdat de meeste producten die GBV-Weco verkopen mij totaal niet aanstaan De dealers in de buurt ken ik ook niet al te best, dus ik was ook blij om Streefland te zien. Als in, ik kom daar sinds ik vuurwerk mag kopen echt elk jaar. Ik heb tot nu toe altijd goede ervaringen gehad met hun producten, dus. Dat werd mijn locatie om te bestellen. Ligt amper 3 km van me huis verwijderd, wat ook ideaal is. En aangezien ik sowieso al na Haastrecht ga voor Frans Mulder vuurwerk (Wolff), is dat een mooie tussenstop. Goed, het 2de wat er stond was: 1 bon is geldig bij 1 bestelling van 20 euro. Dus 5x 20 is 100 euro. Dus, ik moest voor 100 euro zoeken na producten. Ik heb altijd goede ervaringen gehad met Breeschoten, niet de goedkoopste, maar wel goed genoeg en vaak kreeg ik ook wat extraa's als ik daar kwam). Dus heb ik daar voor 100 euro besteld. Gebasseerd op wat mij op film interesseerde. Met dit uiteindelijk als keuze. Dus, ik kan eigenlijk geen van beiden zeggen. Ik vind de Dragon Line erg leuk. Daarbij vind ik die winkel ook best leuk. Maar, als ik ergens anders kon bestellen dan bij een GBV/WECO/Breeschoten dealer in de buurt, had ik dat gedaan.

Bedankt voor de reactie verder :)

Voor een gemiddelde consument is t best veel. Maar voor mij, na verleden jaar, best weinig. toen zat ik rond de 1200 euro. Nu dus maar 300. Maar goed, beter iets dan niets uiteindelijk xD

Firewebs

Update: De Final Fate was helaas niet leverbaar. Maar daarvoor krijg ik gelukkig een andere cake, aangezien deze cake niet te vergelijken is, heb ik wel iets totaal anders gekregen, namelijk de: Monsterride t.w.v. € 64.95. Der is op 27 december een speciale klantenavond, waar je nog 10% artikelen kan uitkiezen. Was ik nog ff vergeten te melden.

Kon t ook niet laten. Zag dat Goudvuur weer n product erbij had die ik nergens anders kan vinden, toevallig een knalcake (iets wat ik dus echt wou hebben). Dus mijn zusje lief gevraagd of ik wat van haar mocht lenen, dit mocht. Betaal haar netjes volgende maand terug natuurlijk. Maar goed, dit nog extra's besteld:

2x Astro Crackers 90
2x Flashing Diamond
1x Aansteeklont 5x
1x Thunder Block 100
TWV 47.50

Totaal zit ik nu dus op: € 359.65

Firewebs

Mijn collectie dit jaar:
Vuurwerk-Collectie-151229-3.jpg

Zie voor meer foto's: http://www.rfgfireworks.nl/?p=34298

Multicolor Mayhem
Curious
Men's Gear
Astro Crackers 90
Flashing Diamond
Aansteeklont 5x
Thunder Block 100
Night Fever t.w.v. 20 euro
DRGN Arch
Oil Drum Vuurwerk
DRGN Express
Multi Colour Explosion
Dragon Bag 2
Gratis Product: DRGN Triad
Black Punisher
Kingsmen
Miracle
Monsterride
Star Commander
Gratis: X-treme Wave
Gewonnen bij Vuurwerkcrew: #1
C2 Moonlight vuurpijl
Stinger Bees
Light Year
White Dragon
Missile Mania
Palm Invasion
Totaal t.w.v. €451.15

White thunder 1

Registered User
Bedoelt u dat sarcastisch? (Daarom die smile)

Scherp opgemerkt,je hebt mooie spulletjes kerel.Maar me excuses als je niet tegen een plaagstootje kan!Misschien ook op het verkeerde moment.Want het zal niet makkelijk voor je zijn omtrent het verlies van je vader,wat ik eerder gelezen had.

Laatst bewerkt:

Firewebs

Scherp opgemerkt,je hebt mooie spulletjes kerel.Maar me excuses als je niet tegen een plaagstootje kan!Misschien ook op het verkeerde moment.Want het zal niet makkelijk voor je zijn omtrent het verlies van je vader,wat ik eerder gelezen had.

Niet erg, ik kan alleen via digitale mediums t verschil tussen serieus en sarcasme niet zien (Mogelijk iets autisme gerelateerd). Dus ik vroeg het me af hoe het zat. Kan wel tegen wat geplaag, hangt er wel af hoe het gebracht word, maar hier is t niet erg).

Om 12 uur vannacht word het het zwaarst, hopen dat m'n zusje nog wilt meestoken. Sowieso de duizendklapper gekocht omdat hij daar dol op was, als eerbetoon, n soort van.

@Elmo: Tnx :D

White thunder 1

Registered User
Niet erg, ik kan alleen via digitale mediums t verschil tussen serieus en sarcasme niet zien (Mogelijk iets autisme gerelateerd). Dus ik vroeg het me af hoe het zat. Kan wel tegen wat geplaag, hangt er wel af hoe het gebracht word, maar hier is t niet erg).

Om 12 uur vannacht word het het zwaarst, hopen dat m'n zusje nog wilt meestoken. Sowieso de duizendklapper gekocht omdat hij daar dol op was, als eerbetoon, n soort van.

@Elmo: Tnx :D

Dat is een mooi gebaar kerel,en ben toch blij dat je het sportief oppakt:have a nice day:,ondanks de dubbele gevoelens,sterrkte en een goede jaarwisseling.

Bovenaan