Lijst en schietlijstje MStukker voor 00.00 uur

mstukker

Registered User
Beste allen,

Hierbij mijn reeds bestelde artikelen voor dit jaar... http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/15767

Tevens hierbij mijn idee voor 00.00 uur:
1.) Rubro Event king crown glitter
2.) Wolf The impossible
3.) Rubro Event 6 elements
4.) Wolf Cruel traction
5.) Rubro Event immortal gold (2 stuks tegelijk)

Is dit zo wat qua volgorde of hebben jullie hier andere/betere suggesties voor?

Moontan

Moderator
Medewerker
Wat een fantastische lijst met vuurwerk!! En het leeuwendeel is van Wolff. Je hebt van alles in huis. Fonteinen, matten, cake,s en cakeboxen.
Dat wordt een mooie oudejaarsavond voor je. Ik wens je alvast veel plezier.
Met betrekking tot je vraag: Ik zou die volgorde aanhouden. Eindigen met 2x Immortal Gold is de finale!!

mstukker

Registered User
Wat een fantastische lijst met vuurwerk!! En het leeuwendeel is van Wolff. Je hebt van alles in huis. Fonteinen, matten, cake,s en cakeboxen.
Dat wordt een mooie oudejaarsavond voor je. Ik wens je alvast veel plezier.
Met betrekking tot je vraag: Ik zou die volgorde aanhouden. Eindigen met 2x Immortal Gold is de finale!!

Bedankt voor je compliment!!! Heb inderdaad geprobeerd om voor wat variatie te zorgen tijdens m'n bestellingen.

Zal om 18.00 uur beginnen met 6x All at Once om de avond der avonden goed in te luiden en daarna lekker alle losse cakes. Vorig jaar wat losse cakes met elkaar doorverbonden voor het 00.00 uur moment maar dit jaar toch enkel voor wat cakeboxen gekozen om 00.00 uur, hopelijk loopt alles dan wel lekker door.

mstukker

Registered User
Zojuist toch nog maar het "buurtassortiment" (met hierbij gratis de X-treme whistler) erbij besteld...kan beter iets overhouden i.p.v. te kort komen zeg maar.

Bovenaan