Lijst en foto's Shenanigan

Shenanigan

Registered User
Gave collectie, weet je al in welke volgorde je gaat schieten?

Volgorde wordt ongeveer zo:

Warming-up in de vooravond
  1. Heavy 3
  2. Black Hornet
  3. Skull

Om 12 uur
  1. King Silver
  2. Molotov Mines
  3. Cross
  4. Crackling Chry 2.0
  5. Mega Maxi
  6. Return of the Phoenix
    Drie of vier tegelijk, op verschillende plekken in de straat,​
    liefst vier hoeken van een vierkant voor een 3D effect.​
    Hopen dat dat lukt 'in the heat of the moment'.​
  7. Down Under plus 3x Hoogmoed er achteraan
  8. En als toetje twee/vier keer de Wasp

Maar op de avond zelf verandert mijn plan nog wel eens. Hangt ook af van de situatie op straat.

Shenanigan

Registered User
Ook een liefhebber van Dynasty Wasp? wat een ontzettend leuk product is dat toch!
Mooie collectie, geniet ervan!

Ja de Wasp is superleuk. Elk jaar weer mensen aan het lachen met dat ding. Heb er nog meer, maar die bewaar ik voor volgende jaren. Zit wel te denken aan een combinatie van Shafts en Wasps. Die gaan volgens mij goed samen.

In de 'Bring the noise' combibox van Lesli zitten kometen die recht omhoog gaan en hummers die eromheen draaien, dat is ook mooi.

alfabroer

Registered User
Ja de Wasp is superleuk. Elk jaar weer mensen aan het lachen met dat ding. Heb er nog meer, maar die bewaar ik voor volgende jaren. Zit wel te denken aan een combinatie van Shafts en Wasps. Die gaan volgens mij goed samen.

In de 'Bring the noise' combibox van Lesli zitten kometen die recht omhoog gaan en hummers die eromheen draaien, dat is ook mooi.

Nice! Denk inderdaad dat Wasp en Shaft en killer combi zal zijn :)

Booomy

Registered User
Super leuke cakes staan daar! Ik heb ook 4x de Wasp, echt 1 van de cakes die elkaar jaar in mijn collectie zitten. Ik ga hem ook in combi schieten met de Shaft: Als volgt --> 2x Silent Trails , 2x Shaft en dan 4x Wasp.

Veel plezier morgen avond!!

Bovenaan