Update De prijs voor dit product is gewijzigd, bekijk de nieuwe prijs in de startpost!
F FPM ProductBOT Registered User 5 oktober 2015 #21 Update De prijs voor dit product is gewijzigd, bekijk de nieuwe prijs in de startpost!
sprinkhaan Registered User 5 november 2015 #23 Dit ziet er qua spreiding echt goed uit ! Kleuren op film is altijd een moeilijk verhaal maar ziet er positief uit !
Dit ziet er qua spreiding echt goed uit ! Kleuren op film is altijd een moeilijk verhaal maar ziet er positief uit !
D Deleted member 17038 Guest 19 december 2015 #24 Bij de demo van Orthen was dit een van mijn favorieten. Prachtige kleuren.
Koetje Registered User 2 januari 2016 #25 Ik vond deze wel aardig maar ook niet meer dan dat. Kleurtjes dik in orde maar qua spreiding kan het echt een stuk beter. Misschien was ie ook nog wat vochtig. In mijn ogen is de 1.0 nog steeds verreweg de beste.
Ik vond deze wel aardig maar ook niet meer dan dat. Kleurtjes dik in orde maar qua spreiding kan het echt een stuk beter. Misschien was ie ook nog wat vochtig. In mijn ogen is de 1.0 nog steeds verreweg de beste.