• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Liechtenstein, staatsfeiertag. 15 August

Volgens info op internet met 300 mm kugelbomben.
Ik ben er.

O ja, volgens info is overal in Vaduz (hoofdstad) het vuurwerk goed te zien, ook vanuit de Oostenrijkse bergen....

Is er al eens iemand hier geweest, of heb ik een primeur?

Laatst bewerkt:
Ik ben hier vrijdag ook, gisteren al even in Vaduz wezen kijken.
Mooie locatie voor een showtje.
Reed ook langs die winkel die je bedoeld (denk Partybox) maar kon geen vw spotten in de etalage.
TIP, neem een radio mee en zet hem op 96.9MHz RadioL, daar word de muziek integraal uitgezonden.

33pdbtz.jpg

Laatst bewerkt:
Was er vandaag, moet jij eens raden op welke dag die partybox dicht is.....
Maar bij de kantoorboekhandel in de hoofdstraat stond warempel Zink915's, Bugano, Nico en Weco! Naast de I-padhoezen.
Ze schieten vanachter het kasteel dat boven Vaduz geplakt is. OV is gratis tot in de nacht.

Back
Bovenaan