Lichtenvoorde

Moontan

Moderator
Medewerker
Wanneer: 23 februari 2018
Waar: Lichtenvoorde
Wie: Xena Vuurwerk
Tijdstip: tussen 19.00-23.00 uur
Wat: Consumentenvuurwerk
waarom: Niet bekend

Schuim

Moderator
Medewerker
Visserijdijk is nagenoeg bij Lesli bij de voordeur :faill:
Is ook wel de weg naar het Zwarte Crossterrein.
Dus ik vermoed dat Lesli er wat mee te maken heeft.

Of Pyrostore moet een Pangu demo schieten :zweet:

Wie weet er meer?

Laatst bewerkt:

Schuim

Moderator
Medewerker
Xena Vuurwerk BV te Lichtenvoorde

Vergunningverlening Vuurwerkbesluit

Gedeputeerde Staten van Gelderland delen mee dat zij besloten hebben een ontbrandingstoestemming ingevolgde het Vuurwerkbesluit te verlenen aan

Xena Vuurwerk BV uit Ede, voor het tot ontbranding brengen van vuurwerk en het bouwen, installeren en verwijderen daarvan op 23 februari 2018 vanaf een weiland/akkerland gelegen aan de Visserijdijk te Lichtenvoorde. Aan de toestemming zijn voorschriften verbonden.

Conform het Vuurwerkbesluit heeft de Burgemeester van de gemeente Oost Gelre verklaard geen bezwaar te hebben tegen het tot ontbranding brengen van het vuurwerk.

Rechtsmiddelen

Belanghebbenden kunnen bezwaar maken tegen het besluit vóór 22 februari 2018.

Meer informatie hierover is vermeld aan het slot van het besluit zelf.

https://zoek.officielebekendmakingen.nl/prb-2018-218.html

Moontan

Moderator
Medewerker
Al is het nog erg vroeg voor een demo, het zou natuurlijk kunnen. Lesli test wel vaker vroeg in het jaar cake,s maar doet dat meestal in Duitsland.

Schuim

Moderator
Medewerker
Tijdvak tussen 19 en 23u is wel heel erg ruim, en bij Lesli voor de "deur".

Zou het dan misschien zo zijn dat 1 van de bedrijven aan de overkant wat te vieren heeft?

Tony

Administrator
Medewerker
Het is niet bij Lesli op het terein (zoals gebruikelijk) dus ik weet eerlijk gezegd niet hoe de situatie op de “andere” schietplek is.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Moontan

Moderator
Medewerker
Product demo voor Duitse klanten.

Grappig dat een demo voor Duitse klanten in Nederland geschoten wordt. Terwijl de regelgeving in Duitsland het veel gemakkelijker maakt om daar een demo te gaan schieten. Betreffen dit nieuwe producten voor 2018-2019?

Tony

Administrator
Medewerker
Grappig dat een demo voor Duitse klanten in Nederland geschoten wordt. Terwijl de regelgeving in Duitsland het veel gemakkelijker maakt om daar een demo te gaan schieten. Betreffen dit nieuwe producten voor 2018-2019?

Voor zover ik begrepen heb idd een demo voor aankomend seizoen. In Duitsland begint dat elk jaar al rond Januari op de beurs in Nurnberg.

Schuim

Moderator
Medewerker
Weet jij of het besloten is Toon? Zo ja, weet je dan ook of er ook goed zicht van buiten het terrein op het vuurwerk is?

Ik durf niet te zeggen waar ze het precies op het terrein gaan schieten, maar ga er maar is van uit dat je het v.a. de parallelweg (de Heringsaweg) het prima kan zien, en misschien ook nog wel kunt zien of je niet dichter bij kunt komen :ninja:
Weet ook niet of Lesli de Visserijdijk mag afzetten, niks van voorbij zien komen.

En mocht je het helemaal gek willen maken, de schans is gewoon openbaar terrein dus met een eindje lopen kun je er vanaf de achterkant bij.
Maar het is maar de vraag wat een demo je waard is natuurlijk :grin:

DioR

Registered User
Ik durf niet te zeggen waar ze het precies op het terrein gaan schieten, maar ga er maar is van uit dat je het v.a. de parallelweg (de Heringsaweg) het prima kan zien, en misschien ook nog wel kunt zien of je niet dichter bij kunt komen :ninja:
Weet ook niet of Lesli de Visserijdijk mag afzetten, niks van voorbij zien komen.

En mocht je het helemaal gek willen maken, de schans is gewoon openbaar terrein dus met een eindje lopen kun je er vanaf de achterkant bij.
Maar het is maar de vraag wat een demo je waard is natuurlijk :grin:

Vroeger had ik wel via de schans wel even een stukje gaan lopen. Ik zou nu alleen even gaan kijken als ik zeker bent van een prima uitzicht. Denk dat dat ik deze maar laat schieten....

Bovenaan