Leuke sfeerfilm van mijn oud en nieuw

looneytunie

Registered User
Misschien upload ik nog een paar filmpjes maar deze vind ik zelf toch wel erg mooi.

Gefilmd met een samsung galaxy s2, dus het beeld is niet zo scherp als van sommige anderen maar het valt mij niets tegen!

Het mooie was dat dit rond kwart over 12 was, om 12 uur zelf eerst echt hard staan stoken dus het was al erg druk :happy: buren, overburen en van straten verderop kwamen kijken en er was gewoon echt veel vuurwerk. Me vriendin en een maatje gevraagd om alvast wat van mij af te steken(zoveel mogelijk 2 of 3 dingen tegelijk) om de lucht lekker gevuld te houden, dat is goed gelukt :D

Beeld komt het beste tot zijn recht op 720 of 1080p.

Shenanigan

Registered User
Mooie beelden Loony. Je woont in een goeie buurt, wat vuurwerk betreft! Ook een straat verderop gaan er mooie dingen de lucht in.

Ik snap alleen niet helemaal hoe je het aangepakt hebt. Je vriendin en een maat van je hebben jouw vuurwerk afgestoken tot kwart over 12? Wat was jij dan aan het doen?

looneytunie

Registered User
Misschien niet helemaal goed aangepakt nee, ik vond het leuk om te filmen en een beetje rond te kijken :D
Maar dan moet er natuurlijk wel wat te filmen zijn, haha.

Nog een echt goed harde 100k. Niet te vergelijken met de NL rollen van de buren (die dat toch wel even kwamen zeggen :p) maar ook de matten van de overburen konden hier niet aan tippen. Top rol van original dus!

Bovenaan