Lesli Riakeo

Thuur

Registered User
Hierbij nog een foto met alle compounds uit de Riakeo lijn😍
Een bekende van mij heeft op mijn advies de hele pallet geschoten met de jaarwisseling.
Op 1 januari sprak hem en hij zei, dat het een dikke show was en dat hij blij was dat hij naar mij geluisterd had😅
1000024310.jpg

Frank1971

Member
Wind hadden alle cakes dit jaar last van. Toch presteerde Riakeo wat mij betreft het beste van allen...
Ik had veel boxen met Dahlia,strobe en crackling effecten dit jaar en die hebben niet zoveel last van de wind. Hier expres voor gekozen na 2 jaar eerder storm.
De boxen met veel goud die ik vorig jaar heb laten staan oa van Riakeo heb ik dit jaar weer laten staan.

Knettermans

Bronzen Member
Waar ik heel het jaar sceptisch was over Riakeo voor de NL markt met Lesli als importeur blijkt dat achteraf niet nodig te zijn geweest. Na het zien van diverse producten op diverse demo's bleek al snel dat het stuk voor stuk goed uitgewerkte producten van een goede kwaliteit zijn. De gemene delers zijn goud en felle kleuren dus het hele assortiment kopen zal ik niet snel doen, de prijzen nodigen daar ook niet echt toe uit, maar ik ben wel overstag gegaan en heb de Cupido, Toxic en Outburst gekocht waar ik zeker geen spijt van heb gehad. De Elegance had ik ook nog op m'n verlanglijstje staan maar die was bij de winkels waar ik bij het afhalen kwam al uitverkocht.

Frank1971

Member
Waar ik heel het jaar sceptisch was over Riakeo voor de NL markt met Lesli als importeur blijkt dat achteraf niet nodig te zijn geweest. Na het zien van diverse producten op diverse demo's bleek al snel dat het stuk voor stuk goed uitgewerkte producten van een goede kwaliteit zijn. De gemene delers zijn goud en felle kleuren dus het hele assortiment kopen zal ik niet snel doen, de prijzen nodigen daar ook niet echt toe uit, maar ik ben wel overstag gegaan en heb de Cupido, Toxic en Outburst gekocht waar ik zeker geen spijt van heb gehad. De Elegance had ik ook nog op m'n verlanglijstje staan maar die was bij de winkels waar ik bij het afhalen kwam al uitverkocht.
Ik was ook blij verrast.
Ik wilde het eerst een jaartje aankijken maar een vriend die bij ons OenN vierde kwam spontaan met de Great Wall aanzetten.
Wat een mooie bak het was jammer van de harde wind zeker met minder of geen wind is hij echt fantastisch.

Knettermans

Bronzen Member
Ik was ook blij verrast.
Ik wilde het eerst een jaartje aankijken maar een vriend die bij ons OenN vierde kwam spontaan met de Great Wall aanzetten.
Wat een mooie bak het was jammer van de harde wind zeker met minder of geen wind is hij echt fantastisch.
Da's een beste bak om spontaan mee aan te komen zetten :) Deze heb ik helaas nog niet in het echt mogen ervaren maar ziet er op film echt goed uit.

Schuim

Moderator
Medewerker
Het viel me op als ik het in de verte voorbij zag komen dat het blauw ook echt diep blauw was, en andere kleuren ook zeer sterk. Hoewel ik hun geel en roze meer flets/pastel vind. Ook zeer verrast.

Frank1971

Member
Het viel me op als ik het in de verte voorbij zag komen dat het blauw ook echt diep blauw was, en andere kleuren ook zeer sterk. Hoewel ik hun geel en roze meer flets/pastel vind. Ook zeer verrast.
Klopt het blauw was ook echt blauw en brande lang alle kleuren waren heel helder.
Wat ik al eerder gezegd heb door het goud is Riakeo wel erg wind gevoelig.
Maar bij weinig of geen wind is het prachtig met een hele lange hang time

Bovenaan