Lesli Demo Consumenten vuurwerk 2009

Tony

Administrator
Medewerker
Gisteren waren we uitgenodigd bij Lesli vuurwerk om bij hun demonstratie van consumenten vuurwerk te filmen. Lesli heeft sinds de 500grams regeling in Nederland behoorlijk wat top producten op de markt gebracht waaronder de camuro king, bloody sky, angel eyes, blow, thunderbolt en ga zo maar door. Dus we waren erg benieuwd naar wat Lesli vuurwerk dit jaar op de markt zou brengen.

We hadden bij ons bezoek aan Lesli vuurwerk eerder dit jaar de nieuwe producten al zien staan alleen wat moet je er van verwachten. Eerlijk gezegd verwachte ik weinig van de nieuwe collectie de Pyro shopper. Dit omdat we in Nederland overspoelt worden door hoge prijzen, ook lesli heeft deze prijzen voor hun toppers dus wat moet je verwachten van cakes die ook rond de 400 en 500 gram zitten maar de helft van wat de toppers moeten kosten.

Uiteindelijk zijn we weer verrast. Leuke prijzen, leuke effecten en een andere manier van schieten door de cakes. Verwacht geen hele grote boeketten maar is dat ook nodig bij cakes die constant het gas erop hebben. Ik denk dat de pyro shopper een populaire lijn word in vuurwerkland.

Ook hebben we 4 andere nieuwe cakes gezien. De Teazer, Hybrid en de Truth or dare uit de top Selection en de Liquid skies uit de New spirit collection. Weinig indrukwekkend vond ik ze maar voor ieder wat wils.

Je vind de 4 nieuwe cakes hier: Top Selection en [URL="http://www.freakpyromaniacs.com/products/importeur/66/Lesli-Vuurwerk/37/"]New Spirit[/URL]

Uiteraard hebben we alles weer gefilmd en de nieuwe films staan ook al online inclusief de complete product informatie. Zie hier de nieuwe producten: Womanizer, Hard Target, Bizarrr!, Dropzone, Energetic, Take off , Hit me, S.W.A.T. , Beat Box, Wake Up, S.O.S. , Kick Ass, After Midnight, Pokerface, Tatoo, Twilight Zone, Watch This, Ex- Girlfriend, Wipe out, Cybershot en de Kickstarter.

Wil je de gehele collectie op je gemak bekijken ga dan hier heen: Lesli vuurwerk - Pyroshopper

Effect foto's vande producten volgen later deze week.
Lesli vuurwerk bedankt voor de uitnodiging we hebben een leuke avond gehad.

veel plezier! :bigsmile:

Tony

Administrator
Medewerker
Ik wil nog wel even vermelden dat er op alle artikelen uit de Pyro shopper 500gram staat vermeld. Maar het zijn NIET allemaal 500Grams producten. Jammer en onnodig. Als je product goed is verkoopt het toch wel, al zet je er Ome Willem op!

KoenL

Registered User
"...al zet je er Ome Willem op!..."

En weer een naam die Marijn in haar zak kan steken:laugh:

Vind het een vreemde actie en eigenlijk niet kunnen. Dat je goed wil verkopen is natuurlijk begrijpelijk, maar nu houd je wel de klant voor de gek.

Maar goed, kwalitatief zijn de producten weer leuk. De prijs-kwaliteit verhouding ligt goed en zal hier meer mensen bevallen denk ik. Ik denk dat ik ook hier wat van in huis ga halen.

Tony

Administrator
Medewerker
En weer een naam die Marijn in haar zak kan steken:laugh:

Vind het een vreemde actie en eigenlijk niet kunnen. Dat je goed wil verkopen is natuurlijk begrijpelijk, maar nu houd je wel de klant voor de gek.

Maar goed, kwalitatief zijn de producten weer leuk. De prijs-kwaliteit verhouding ligt goed en zal hier meer mensen bevallen denk ik. Ik denk dat ik ook hier wat van in huis ga halen.

Helaas gebeurt het bij bijna alle importeurs.
Marijn zet het er wel precies op 237 gram heb ik volgens mij zelfs voorbij zien komen. Maar goed, het zou voor de rest niks uit moeten maken voor de Freaks want die weten wel hoe het zit.

Bovenaan