22 november 2013 #41 Danny1900 Registered User Ahhh dat is balen! Me teveel gefocust op andere producten.. In ieder geval bedankt voor het antwoord Tony!
Ahhh dat is balen! Me teveel gefocust op andere producten.. In ieder geval bedankt voor het antwoord Tony!
22 november 2013 #42 Danny1900 Registered User Weet jij misschien wanneer de intratuinen met hun vvk gaan beginnen, want ik kan nog nergens wat vinden.. (of het moet aan mij liggen :hehe!: )
Weet jij misschien wanneer de intratuinen met hun vvk gaan beginnen, want ik kan nog nergens wat vinden.. (of het moet aan mij liggen :hehe!: )
22 november 2013 #43 Tony Administrator Medewerker Danny1900 zei: Weet jij misschien wanneer de intratuinen met hun vvk gaan beginnen, want ik kan nog nergens wat vinden.. (of het moet aan mij liggen :hehe!: ) Klik om te vergroten... Volgens mij gaan hun websites op 1 December open/online.
Danny1900 zei: Weet jij misschien wanneer de intratuinen met hun vvk gaan beginnen, want ik kan nog nergens wat vinden.. (of het moet aan mij liggen :hehe!: ) Klik om te vergroten... Volgens mij gaan hun websites op 1 December open/online.
22 november 2013 #44 Danny1900 Registered User Tony zei: Volgens mij gaan hun websites op 1 December open/online. Klik om te vergroten... Thnx!!!