Les Commandos Percu "ON THE NIGHTSHIFT" in `s-Hertogenbosch

firebert

Registered User
ON THE NIGHTSHIFT
Les Commandos Percu brengt met ON THE NIGHTSHIFT, een overdonderend schouw- en luisterspektakel in de open lucht, waarin duizenden stuks vuurwerk worden ‘bespeeld’ door negen drummers. Zeven dansers dansen alsof hun leven ervan afhangt, met vuurpijlen in de handen als onderdeel van de choreografie. Commandos Percu vermengt de natuurkrachten in een onvergetelijke belevenis vol verrassingen voor oog en oor, een verpletterende show met speciaal ontworpen bijzondere instrumenten als de ‘satellidrums’, gigantische handgemaakte drumstellen. En de ‘rotoguns’, tot percussie-instrumenten omgebouwde boormachines.

speelduur 60 minuten.

‘ON THE NIGHTSHIFT’ was een van de voorstellingen in het openingsprogramma van de Olympische Spelen in Londen.

http://www.festivalboulevard.nl/programma/programma-2013/les-commandos-percu-on-the-night-shift

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Re: Les Commandos Percu "ON THE NIGHTSHIFT" in `s-Hertogenbosch

Gaaf, ik ga hier weer heen. Is me een paar jaar geleden ook goed bevallen in elk geval...

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker

weet ik niet... Misschien wel.

bridge

Bronzen Member

"Met vuurpijlen in handen" lees ik. Mij staat bij dat dit in Nederland niet mag. Meestal staat er op een etiket "niet in de hand houden".

firebert

Registered User

ik ben ook aanwezig. in 2008 was het een hele mooie show!
Vrijdag ga ik het ook "achter de schermen" bekijken als rode kruis medewerker.

TJIBBE

Registered User

Ben zaterdag wezen kijken en was aangenaam verrast, mooie combi van ritme en vuurwerk!

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker

Leuk filmpje! je hebt precies het laatste deel gefilmd. Ik heb vrijdag de eerste 20 minuten zo'n beetje gefilmd.
Die komen deze week online in dit topic.
Zeer gave show inderdaad.
Wel apart dat voor consumentenvuurwerk de veiligheidszone ineens geen 40 meter hoefde te zijn. Heb 2 mensen gesproken die kleipropjes tegen zich aan hadden gekregen van consumentenvuurwerk (zit niet in PSE). Het veld lag ermee bezaaid.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker

Het theaterfestival (Boulevard in Den Bosch) is elk jaar, maar volgens mij was het 4 of 5 jaar geleden dat dit gezelschap er was.

smilli

FPM Filmer

Best geinig inderdaad, bedankt voor je filmpjes Jos!

firebert

Registered User

Ze waren inderdaad in 2008 op Festival Boulevard geweest.
De show toen was nog spectaculairder dan deze editie.

Er waren inderdaad klachten er hadden zelfs mensen die op de tribune zaten vuurwerkresten tegen het hoofd gehad met een bult als gevolg.
De wind stond net verkeerd...

Maar desondanks was het een mooie show die met de vele oe`s en aah`s gezien werd door de vele bezoekers!!
Een mooie toevoeging op het programma van 2013.

Bedankt voor het posten van de filmpjes:)

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker

Ziet er best gaaf uit!
Ik dacht in eerste instantie dat is niks voor mij maar misschien de volgende keer maar eens ruimte in de agenda maken.

Bovenaan