Leo van vuurwerkgigant Lesli zoekt naar Plan B: ‘De sfeer die hier nu heerst is onwerkelijk’

GoGoGadget

Nieuwe Member
Ach.. ze hebben zelf toch ook al jaren hun eigen producten illegaal op de markt gebracht... ze hebben het zelf gedaan! Nu niet janken.. De meeste komen toch wel aan hun vuurwerk, nederlanders trekken de hele zomer rond met hun sleurhut en geloof maar dat de winkels in het buitenland het drukker gaan krijgen.

Z@P

Registered User
Ach.. ze hebben zelf toch ook al jaren hun eigen producten illegaal op de markt gebracht... ze hebben het zelf gedaan! Nu niet janken.. De meeste komen toch wel aan hun vuurwerk, nederlanders trekken de hele zomer rond met hun sleurhut en geloof maar dat de winkels in het buitenland het drukker gaan krijgen.
Welke producten?

GoGoGadget

Nieuwe Member
Alle importeurs hadden op een gegeven moment de grote showboxen in de illegale markt van Broekhoff tot Royal, van cafferata (lawinepijlen) tot zelfs Lesli. Ze hebben zich er allemaal schuldig aan gemaakt en nu allemaal huilie huilie doen.

AWG

Registered User
Alle importeurs hadden op een gegeven moment de grote showboxen in de illegale markt van Broekhoff tot Royal, van cafferata (lawinepijlen) tot zelfs Lesli. Ze hebben zich er allemaal schuldig aan gemaakt en nu allemaal huilie huilie doen.
yup en boxen op de markt brengen die al zwaarder waren dan 25 kilo en je dus met zijn 2en moest komen.
tegen nitraten zijn maar wel knalvuurwerk/knetterrotjes op de markt brengen met dezelfde look.
hier de thunderkings en andere items verbieden om de overheid gunstig te stemmen ,maar in duitsland vrolijk doorgaan.
niet dat het mij persoonlijk uitmaakt hoor. maar het is allemaal nogal met kanttekeningen.:unsure::cautious:

Eric S

Registered User
yup en boxen op de markt brengen die al zwaarder waren dan 25 kilo en je dus met zijn 2en moest komen.
tegen nitraten zijn maar wel knalvuurwerk/knetterrotjes op de markt brengen met dezelfde look.
hier de thunderkings en andere items verbieden om de overheid gunstig te stemmen ,maar in duitsland vrolijk doorgaan.
niet dat het mij persoonlijk uitmaakt hoor. maar het is allemaal nogal met kanttekeningen.:unsure::cautious:
Maar we kunnen er toch wel vanuit gaan dat de showboxen niet het probleem zijn hier. Ik denk dat veel tegenstanders het echt geworden zijn van puur en alleen de knallers.

AWG

Registered User
Maar we kunnen er toch wel vanuit gaan dat de showboxen niet het probleem zijn hier. Ik denk dat veel tegenstanders het echt geworden zijn van puur en alleen de knallers.
dat is altijd al het probleem geweest, knallen moet je liefhebber van zijn en dat zijn de meeste mensen niet. (vooral niet omdat het voor hun altijd onverwachte knallen zijn)
dat hele ''gewond raken'' ''milieu bewustzijn'' ''zonde van het geld'' en dergelijke zal de mensen zo een rotzorg zijn
ze willen gewoon geen klappen en dreunen midden in de nacht.

maarja de media heeft het er gemiddeld genomen ook bij laten liggen opgeklopte drama verkoopt beter.
ik heb in die 5 jaar dat knalvuurwerk uberhaupt verboden is nooit 1 stuk mogen lezen in de media waarin staat dat het verboden is.
het boeit werkelijk niemand wat.

en de rest van de gemiddelde burgers worden met een kluitje in het riet gestuurd met valse beloftes dat het straks helemaal op zal houden..
alleen nog maar harde klappen straks met nauwelijks tot niets moois te zien aan de hemel, nou gelukkig nieuwjaar he? kwart over 12 anti-climactisch naar huis.
en thuis lig je nog een paar uur na te dreunen in je bed van jochies die alsnog tot in de vroege ochtend-uren rottigheid uithalen, kat en muis spelletjes spelen
en de rest van de politie en brandweer die te druk zijn met cafe,s pleinen knokpartijen en autobranden.

misschien kan de pers dat eens opschrijven. ze zijn toch zo van het opinie(stemming) maken??:unsure:

ach laat ook maar we weten allemaal waar het probleem zit, en eerste jaren van dat verbod gaat dat zowiezo al niet opgelost worden.

KoenL

Registered User
Ook op de Nederlandse markt zag men hier alsnog geld in. Ondanks het verbod kan je nog steeds thunderkings kopen onder het mom 'mine' of omdat ze uit twee buisjes bestaan en dan opeens een 'batterij' zijn. Het signaal dat er vanuit gaat is een dikke middelvinger naar de beleidsmakers (en dus diegene die je nodig had om andere verboden te voorkomen/vertragen).

Koetje

Registered User
Eigenlijk zou deze man geen podium op dit liefhebbers forum moeten krijgen. Puur mijn persoonlijke mening en voegt geen moer toe aan dit topic maar ik wilde het gewoon even kwijt:LOL:

Bovenaan