Lelystad

Tony

Administrator
Medewerker
King,

We weten toch dat sinds Enschede het grootste deel van de Nederlandse shows bedroevend is geworden. Er is totaal niks meer mogelijk in dit land. Daarnaast onbreekt het veel schietbedrijven aan creativiteit en innovatie. De klanten willen tegenwoordig ook voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Dus wees blij met wat er nog te zien is en als je je daar aan stoort , dan zul je wat vaker de grens over moeten rijden voor de echte shows.

Ik ben niet bij de show geweest en heb ook nog geen beelden gezien. Ik wil ook alleen maar zeggen dat het dik gedrukte het grootste probleem is. Ik heb shows tm 4 inch gezien in andere landen die gewoon erg goed waren. Wat mij betreft hebben de regels ook niks te maken met hoe een show geschoten word. Bij het ene bedrijf zie je wel goede/leuke shows en bij het andere bedrijf zijn ze gewoon erg slecht.

san quinton

Registered User
Dus, lelystad heeft niet het grootste, of 1 van de grootste budgetten van nl kwa shows?

Want buiten 'onzin' en dat het een beter budget heeft als een kermis show ga je daar verder niet op in. wanneer je hier iets meer op in gaat valt een stuk beter te beoordelen of er daadwerkelijk weinig of veel vuurwerk stond.

Blijkbaar heb jij er meer weet van dan mij, dus kom maar op.

Groetjes.

Blijkbaar wel, al voel ik geen enkele verplichting om mij nader te verklaren.
Net zo min als dat jij je uitspraken nuanceerd. Denk dat we geen van beiden iets verplicht zijn aan elkaar.

Zou alleen mooi zijn als er minder snel en makkelijk vakjes werden ingekleurd en conclusies werden getrokken.

Laatst bewerkt:

kingmokum

Banned
We zijn niets verplicht, maar als je geen zin hebt om na a, b te zeggen. Zeg dan niks.

Erg jammer, het had een hoop kunnen verklaren. Of zou dit alleen maar in je nadeel zijn?

groetjes,

king.

san quinton

Registered User
We zijn niets verplicht, maar als je geen zin hebt om na a, b te zeggen. Zeg dan niks.

Erg jammer, het had een hoop kunnen verklaren. Of zou dit alleen maar in je nadeel zijn?

groetjes,

king.

Zou nog een keer willen refereren aan mijn laatste post. Hou nou eens op met vakjes inkleuren.
Wanneer je nou eens stopt met dat eeuwig pessimisme en er niet van uitgaat dat alles wat vuurwerk is list en bedrog is dan is het al een stuk beter en prettiger communiceren.

Al zou ik alle financiele informatie van alle shows in Nederland tot mijn beschikking hebben, het is niet aan mij om deze openbaar te maken.
Overigens laat ik me niet de mond snoeren en geef ik mijn B na A.

Dat jij daar niet tevreden mee bent daar kan ik inkomen.
Graag zou ik opbouwende kritiek zien. maar dat is wellicht teveel gevraagd.

Groet,

San Quinton

Laatst bewerkt:

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Afgelopen zaterdag ook naar de show in Lelystad geweest, ik vond de show beter als vorig jaar, geen aankondiging van de finale en de muziek was ook beter dan die klassieke meuk van vorig jaar.

Het was een show met muziek, er zaten af en toe wel stukjes tussen die wel redelijk goed op de muziek gingen.
Het vuurwerk wat geschoten werd vond ik erg mooi, vooral die mines en die fluiters waren mooi om te zien.

En natuurlijk heb ik de show ook weer gefilmd.:smile:

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Heey F16 bedankt voor je film , ik ben er zelf niet bij geweest dus kan weer effe genieten van je film , ik zag alleen dat jij de lens wel eens mag schoon maken. dan word je film zeker weten nog mooier.
bedankt alvast voor het delen van je film.

Tony

Administrator
Medewerker
Afgelopen zaterdag ook naar de show in Lelystad geweest, ik vond de show beter als vorig jaar, geen aankondiging van de finale en de muziek was ook beter dan die klassieke meuk van vorig jaar.

Het was een show met muziek, er zaten af en toe wel stukjes tussen die wel redelijk goed op de muziek gingen.
Het vuurwerk wat geschoten werd vond ik erg mooi, vooral die mines en die fluiters waren mooi om te zien.

En natuurlijk heb ik de show ook weer gefilmd.:smile:

Bedankt voor het delen van de film.
Mijn LIKE naar vimeo heb je te pakken :amuse:

Patrick

Registered User
Heey F16 bedankt voor je film , ik ben er zelf niet bij geweest dus kan weer effe genieten van je film , ik zag alleen dat jij de lens wel eens mag schoon maken. dan word je film zeker weten nog mooier.
bedankt alvast voor het delen van je film.

En de beeldverhouding lijkt niet helemaal te kloppen. 16:9 platgeslagen naar 4:3 heb ik het idee.. Verder prima film inderdaad.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Was live bij deze show aanwezig en ik heb me ernstig vermaakt.
Ik hou er juist niet van als de lucht maar lukraak vol geramd wordt met shells, dus ik mag dat wel als ik effect voor effect rustig voorbij zie trekken.
Whistling mines, 2 soorten hummers, fish, gouden mines, potjes per paar tegelijk in hoog tempo. Heerlijk!

F16

FPM Fotograaf & Filmer
En de beeldverhouding lijkt niet helemaal te kloppen. 16:9 platgeslagen naar 4:3 heb ik het idee.. Verder prima film inderdaad.

De show in Lelystad heb ik gefilmd met een groothoeklens misschien dat het beeld daarom niet helemaal goed in verhouding is, ik zie zelf geen verschil in de beeldverhouding met of zonder groothoeklens.

Bovenaan