Lelystad 23-06-2007

danceboy

Registered User
ja dat idee had ik ook,naar mijn gevoel maar een paar 6 inch gezien.die mine voor aan waren wel gaaf gedaan!

gerwin

Registered User
Afbeelding%20043.jpg

Alvast 1 foto voor jullie :)

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
ttiwwop.gif

Er werden net als vorig jaar veelste weinig shells gebruikt en veelste veel candles/blokken/mines. Ook jammer dat de finale ook niet goed ging.

DSC_0203.JPG

DSC_0011.JPG

DSC_0143.JPG

DSC_0148.JPG

DSC_0149.JPG

DSC_0058.JPG

DSC_0061.JPG

DSC_0113.JPG

Meer fotos van deze show zijn te vinden in het Album

atlantvinc

Registered User
zo, eindhoven is ook weer thuis, de show was zeker beter als vorig jaar, het tempo lag dit jaar ook veel beter. de finale had naar mijn idee wel wat beter gekunnen maar verder gewoon goed :)

Mattenfreak

Registered User
Zo, ook weer terug van deze show. Een show die ik zeker niet had willen missen, echt top! Veel beter als vorig jaar, dat al op de eerste plaats, maar het gebruik van de blokken vond ik nu ook gewoon beter, de effecten waren leuker en afwisselend en de muziek stond niet té hard.

De shells met enkel peony-effect vond ik zeer matig, de blauwe kleur was ook erg vaal en nauwelijks vast te leggen, de bommen met de wat aparte effecten waren daarentegen wel weer erg mooi.
De blokken waren ook prima, meerdere shapes ook en veel gebruikt bij deze show. Ook hier gebruikten ze de blokken die mij in Huizen ook bij zijn gebleven, tails met mines en aan de kleuren van de mines (rood/groen/blauw/multi-colour) kan je zien welke peony's er komen. Waanzinnige blokken, op een gegeven moment gingen ze zelfs per 4, waanzinnig mooi.
De mines die werden gebruikt waren subliem, zeer helder, zeer groot, maar ook prachtig op de muziek, waanzinnig.

thunderboy

Registered User
Wij zijn ook net terug. Inderdaad Mattenfreak, wat een heftige mines he:cool: Ikzelf heb zeer genoten, vond de finale super, en apart was ook, dat hij speciaal werd aangekondigd door de mike. Wij hebben er lang voor moeten rijden, maar het was in mijn ogen echt de moeite waard. Goede show, goede opbouw, mooie lokatie.
Ik heb geprobeerd om weer wat leuke plaatjes te schieten, komen ze:

De lokatie:
s5032267ur5.jpg

Wat een vette mines:
s5032285fe2.jpg

s5032281ze6.jpg

s5032280ci1.jpg

Die keiharde salutes op het einde heb ik nog net op de film kunnen krijgen:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8382113101502223715

Groeten TB

Laatst bewerkt:

jaspertjuh

Registered User
Zo, ik ben ook weer wakker :D
Wat een geweldige show!
Goede muziek (pirates of the carribean/enya achtige muziek), veel grote mines met goudeffect dat erg lang bleef hangen.
Mooie effecten, en ook veel gebruik van verschillende soorten salutes.
Ik had het geluk dat ik eerst in het midden stond, en wat foto's van de opbouw heb kunnen maken, en dat ik daarna naast een hotdogtent ben gaan staan, want anders had ik gelijk alle rook al in m'n gezicht gekregen :)

De show had een mooie opbouw, en het gebruik van de supergrote mines kwam goed tot z'n recht.
De enige 2 verbeterpuntjes gaan eigenlijk over de shells,
de grotere kalibers (5 en 6") bleven niet altijd lang hangen, vaak was er een knal waarna je even vaag blauwe sterren zag waarna er gelijk niks meer van te zien was. Ook vond ik de finale een beetje flauw.
De finale werd aangekondigt, maar de show zelf vond ik mooier dan de finale, op een gegeven moment was het tempo er heel even uit.

Al met al was dit echt een erg leuke, en vooral bijzondere show!

De wind heeft bij mijn foto's het een en ander verpest, maar toch heb ik nog wat leuke plaatjes, en een filmpje van de finale.

foto's en filmpje: (ik heb meer foto's, maar die upload ik later)

De opbouw

batavia005sr5.jpg

De show
batavia013uc8.jpg

batavia011ta6.jpg

batavia012ad9.jpg

batavia014ar9.jpg

batavia017dx9.jpg

batavia019xf9.jpg

Het filmpje van de "finale" komt morgen, eerst even bewerken.

Laatst bewerkt:

el stino

Registered User
Ik heb zeer genoten van de show.
Ik snap dan ook al het negatieve comentaar niet, er gaat altijd wel iets mis of er is altijd wel iets op aan te merken maar ik heb in iedergevan gewoon 20 minuten staan genieten!
Volgendjaar ben ik er gewoon weer bij! (indien mogelijk)
kortom totaal geen spijt van!

Hoogtepunten vond ik de gigantische mines, en het spinnende saluteblok op het einde heerlijk!

nog even een paar foto's:

Nogmaals een foto van de locatie.

dan een mooie foto van de Batavia, lag ongeveer achter het schiet terein.

en Tot slot het filmpje!, de kwaliteit is neit denderend (Samsung D-900)
maar als voorproefje op de films die nog komen gaan is het prima te doen!

http://video.google.nl/videoplay?docid=2297608867687525099
Ps. let niet op het commentaar, maar als het vuurwerk los gaat, ga ik ook haha

Stino:nuts:

Laatst bewerkt:
Bovenaan