Ik hoop dat deze show doorgaat, aangezien er onweer en regen voorspelt is.
waterfestival.eu is door de bandbreedte heen, dus ik kan niet zien of de show word afgelast etc.
da's wel lastig, zeker als ik 3 kwartier in de auto moet zitten voor deze show,
dus wat zeggen jullie? gaan of niet gaan?
Ik hoop dat deze show doorgaat, aangezien er onweer en regen voorspelt is.
waterfestival.eu is door de bandbreedte heen, dus ik kan niet zien of de show word afgelast etc.
da's wel lastig, zeker als ik 3 kwartier in de auto moet zitten voor deze show,
dus wat zeggen jullie? gaan of niet gaan?
ik ga er ook ff heen, aangezien ik uit lelystad kom en maar een half uurtje rijden is vanuit huizen...
ik was van plan om ron10én weg te gaan ... half uurtje van te voren is toch wel genoeg toch ... ? ... of is het echt zo ontzettend druk dat je nog meer op tijd meot zijn ?
Tijdens het Waterfestival Lelystad vindt op zaterdagavond een symfonisch vuurwerk plaats. Dit spetterende gebeuren met als locatie de Museumweg nabij Batavia Stad Outlet Center is de afsluiting van de eerste dag. De show van deze 22ste editie is dit jaar gearrangeerd op het thema: Michiel de Ruyter. Het vuurwerk start traditiegetrouw met het nummer Imagine van John Lennon, gevolgd door een arrangement met muziek van de Griekse componist Vangelis. Zijn muziek uit de film Alexander vertaalt de zeeslag in muzikale episoden zoals de voorbereiding, de slag, de overwinning en de terugkeer van de helden.