Leiden

jaspertjuh

Registered User
Heb ik al die paniek hier veroorzaakt? :weird: Sorry mensen :toung:.

Om de regen hoeven we ons inderdaad geen zorgen te maken, maar Nitraatfreak, bij windkracht 5 mag er volgens de wet geen vuurwerk meer worden ontstoken.

Ach, we kunnen er toch niks aan veranderen, laten we maar gewoon afwachten :amuse:.

slingerland81

Registered User
Tja zal ik ook maar zeggen dat ik er bij ben dan!

Dhrie oktober, dhrie oktober, dan zijn we als een bal!
Dhrie oktober, dhrie oktober, dan gaan we aan de lal.
Van sochends vhroeg tot savonts laat de kroegen in en uit
Een maag vohl peen en ui en een goeie bui.
Het is maahr eens per jaahr
Dus neemp er nog een paahr
En als je niet meehr eten kan, dhrink dan maar!

En voor de gene die niet weten wat er wordt bedoeld:
http://www.youtube.com/watch?v=ziRhjpUWdjI

jaspertjuh

Registered User
Nouja, laten we maar het beste hopen.
Als het niet doorgaat heb ik daar natuurlijk alle begrip voor, de veiligheid van de toeschouwers is natuurlijk het belangrijkste.

Het zou wel de 4e show voor mij zijn die door slecht weer niet doorgaat dit jaar :cheesy:, maarja, da's nou eenmaal het risico van deze hobby he? :nuts:.

nitraat4life

Registered User
Gister was het prachtig weer voor een vuurwerk.. ben net wakker met een kater van de kermis en kijk naar buiten en zie regen en behoorlijk harde wind. Ik hoop dat het nog opklaart en ik jou jullie op de hoogte van de huidige weersituatie!

Sweet Laker

Registered User
Succes met opbouwen vandaag mannen, hopelijk valt het niet allemaal in het water. Wat een minder prettige dag is het vandaag zeg!

jetztgehtslos

Registered
Wildplassers en dronkaards opgepakt in Leiden

LEIDEN - De politie heeft in de nacht voor het Leids ontzet 29 aanhoudingen verricht. Het ging met name om lichte vergrijpen, zoals wildplassen, openbare dronkenschap, vernieling en mishandeling, meldde de politie zaterdag.

Leiden viert zaterdag dat de stad op 3 oktober 1574 van de Spanjaarden bevrijd werd. De herdenking gaat traditioneel gepaard met het eten van hutspot en haring met wittebrood. De uitgehongerde Leidenaren kregen deze maaltijden na hun bevrijding in de zestiende eeuw uitgedeeld.

Voor veel Leidenaars begint het feest al in de nacht van 2 op 3 oktober. Zij gaan dan massaal de straat op om op het Leids ontzet te proosten. (ANP)

ad.nl

Heren, snikkel in de broek houden als u gaat.
Of op de juiste plaatsen hem even uit laten razen.

U bent gewaarschuwd!

nitraat4life

Registered User
Klopt, het waait hier nog ongeloofelijk hard.. hoop dat het zakt vanavond wat meestal zo is alleen als het zo doorgaat ben ik bang dat het niet door kan gaan.

Weet iemand als het niet doorgaat of het dan verplaatst wordt of dat het helemaal niet doorgaat?

Laatst bewerkt:

jaspertjuh

Registered User
Voor de mensen onder ons die vanavond naar Leiden gaan; ga vroeg van tevoren weg!

Mijn Pa reed net een stukje door Leiden, en langs bijna alle wegen richting de stad staat politie. Auto's met jongeren erin worden aan de kant gezet en er word gefouilleerd op drugs/wapens/vuurwerk enzovoorts.

Ik ga zelf niet helaas...
Mijn Pa had op het allerlaatste moment geen zin meer, en bovendien waait het hier in omgeving Leiden zo ontzettend hard dat ik het voorgevoel heb dat de show niet doorgaat. (het waait hier sowieso harder dan 5 bft.)

shinji

Moderator
Medewerker
ZONDE, ZONDE, ZONDE. Deze show was hard op weg een spektakelstuk die zijn weerga niet kent te worden. Helaas, het mocht niet zo zijn. Wat er precies is misgegaan kan Dieter of Donald beter vertellen, maar candels en mines (en niet van die kleintjes ook), die het publiek inschoten, das niet goed en zorgden dan ook voor een voortijdig einde.
Zo jammer dit weer.

xtremerides.nl

Registered User
"De traditionele show heeft een metamorfose ondergaan in choreografie en dynamiek"

MISLUKT!

Eén grote aanfluiting was het. Volgend jaar lekker back to basic!

Bovenaan