big boss van lesli, in het echt kwam hij een stuk bijderhanter over.God wat heeft die vent in die bunkers een bord voor zijn kop. Die van Marijn is tenminste eerlijk.
Mooie Zink-pijlen trouwens![]()
big boss van lesli, in het echt kwam hij een stuk bijderhanter over.God wat heeft die vent in die bunkers een bord voor zijn kop. Die van Marijn is tenminste eerlijk.
Mooie Zink-pijlen trouwens![]()
Daarom vallen de vuurwerkbedrijven nu onder de wet BIBOB.....met dank aan de collega's
@Rob,Personen/bedrijven die zich netjes aan de regels houden hebben niets te vrezen....maar dat devuurwerkhandel nu ook onder de wet BIBOB valt is voor de overheid een stuk makkelijker geworden om je papieren/vergunning in te nemen.
Volgend jaar moet iedereen wie ook maar vuurwerk invoert ook een importvergunning hebben,en niet alleen de import vanuit china,maar ook vanuit duitsland dus ook de bezigers die een paar kilo vuurwerk invoert voor zijn show.
Klopt helemaal Toon,het voorbeeld is een cafe in NL,die op last van de wet BIBOB per direct gesloten is op verdenking van wit wassen van zwart geld verdiend uit de drugshandel.
Wanneer ik niks op mijn kerfstok,kan mij niets gebeuren,alléén wanneer jij ook als zegt,"vrienden"wel fouten dingen doen of hebben gedaan mij ook iets ten lasten worden gelegd.
Maar laten we eerlijk zijn,wanneer je als persoon of bedrijf met personen omgaat die fouten zaken doen dan weet je dat donders goed.
Blijkbaar is dit de oplossing voor de overheid om de rotte appels eruit te krijgen....
Ik begin me nu dan toch zorgen te maken Ron.
Heb jij nu nog wel vrienden dan haha:lub:
http://www.youtube.com/watch?v=CXtQ561P55c
Hier nog een filmpje van Harry kapel