Leeuwarden

Dreek

Registered User
Weinig toe te voegen aan het verhaaltje van Toon, erg jammer dat er veel is blijven staan, waaronder de 8'' stutata, doodzonde!

Maar ik moet zeggen dat ik bijna alleen maar top bommen gezien heb, ook de steppers aan het begin van super kwaliteit.
Hele mooie thema's, vooral het goud thema was gewoon top, tot aan de grond.

Dit soort shows moeten gewoon veel vaker in Nederland geschoten worden, niet meer dat gedoe met salvo's drama bommen.

Pluim voor de bouwers!

DsNL

Registered User
Heb een erg leuk staaltje werk gezien! Prachtige kwaliteit bommen, single shots en wat pyro.d ook al zegt, het goud thema was top, bleef lekker lang hangen!:)

KoenL

Registered User
Aan de voorbereidingen van de show, de inzet van de bouwers (2 dagen opbouwen!) en de productkeuze heeft het in ieder geval niet gelegen. Jammer dat je dan niet krijgt waar je voor bent gegaan, maar laat het een geruststelling zijn dat je er zelf alles aan gedaan hebt om er een leuke show van te maken.

Enkele foto's:

Jos (heartworm) in actie
DSC_6797.jpg

DSC_6806.jpg

Goudbeeld, niet scherp maar het geeft wel een idee van de omvang en de brandtijd van het goud. NICE!
DSC_6892.jpg

De rest van de foto's zoek ik morgen even op mijn gemak uit. De regen heeft zijn invloed gehad helaas.

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Erg jammer dat er een hoop niet is afgegaan, misschien door de regen dat er het een en ander is blijven staan? ik heb in ieder geval genoten van de mooie kwaliteitsbommen gisteravond, denk dat als alles goed was gegaan het een echte super show was geworden.

Respect voor de bouwers die twee dagen lang hebben staan bouwen.

Hierbij mijn film,

mickeyzegtboem

Registered User
Nou, als ik op de films afga, kan ik niet zeuren.

Prachtige materialen,mooie combi's, alles klopte hieraan.
Dat het niet helemaal liep zoals het moest was eigenlijk alleen te zien aan een aantal stilte's die net te lang waren, en na het beeld met de fluitbommen moest volgens mij nog een bom erachteraan komen.

Drillz

Registered User
Weet niet hoveel er is blijven staan maar vind het zo ook prima aan te zien. Mooie spullen en een prima initiatief van de buurt, een beetje net zoals het in de zuidelijkere landen gaat met dat collecteren en inzamelingsacties.

Moontan

Moderator
Medewerker
Vuurwerkshow bij de Zuiderburen

Leeuwarden- Vele mensen hebben vrijdagavond vanuit Hempens en de wijk Zuiderburen genoten van een grote vuurwerkshow bij de Tearnser Wielen.
De spectaculaire show was georganiseerd door jongeren uit de wijk samen met Jongerenwerk en de wijkvereniging Zuiderburen. De show vond plaats omdat Zuiderburen dit jaar officieel “af” is.
Het vuurwerk werd bekeken vanuit Hempens, vanaf de kaden bij de Tearnser Wielenen vanuit bootjes. Vanaf de andere kant van het water werd het vuurwerk ontstoken. De toestroom van mensen was zo groot, dat een deel van de straten afgesloten moesten worden en het verkeer begeleid werd door verkeersregelaars.

http://www.112sudwestfryslan.nl/2011/09/10/vuurwerkshow-bij-de-zuiderburen/

Stefan Tetteroo

Registered User
Wat een prachtige kleuren kwamen er voorbij bij deze show. Jammer dat er soms stiltes vielen. Dit is er zeker een show om te onthouden voor volgend jaar. Weet iemand welke merken er geschoten werden?

KoenL

Registered User
Jammer genoeg ben ik maar met 2 geslaagde foto's thuisgekomen. De lichte regen heeft toch nog aardig wat invloed gehad.

DSC_6887.jpg

DSC_6822.jpg

Ik heb de show een aantal keer teruggekeken. Na de show kwam ik best wel teleurgesteld thuis, maar onterecht. Ja, niet alles is gegaan zoals het moest, maar zulke shows zien we hier gewoon niet. Ik geniet elke keer weer van de film. De kwaliteit van de bommen, de manier van schieten...ik hoop shows als deze vaker te gaan zien in Nederland.

Bovenaan