Leerdam

Roeland FPM

FPM Filmer
Wow, dit is echt een van de betere (zo niet, beste) consumentenshow die ik heb gezien! Complimenten aan Rob en z'n team! Helemaal vergeten dat deze show de 12e was, dus helaas moeten missen. @Rob, misschien een rare vraag.. maar waren dit die groundsalute's die ze op de Pyroforum demo schoten?:hehe!: Iedereen bedankt voor de films en foto's, top!

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Zoals al vele anderen gezegd hebben is dit toch echt wel één van de betere consumentenshows die ik ooit gezien heb, schitterend om al die getimde singleshots, mines en grondknallers te zien, om van te kwijlen gewoon!:lub:
Als het uitkomt zal ik deze show volgend jaar zeker gaan bezoeken.

Proficiat aan alle bouwers!:smiling:

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
De zoveelste film:
Ik stond helemaal aan de linkerkant van het veld, dus had iets minder last van de rook.

stef

Member
Grote klasse mannen.
Een hele mooie consumentenshow.
In iedergeval genoeg ideeen op gedaan voor de jaarwisseling haha.
KLASSE !!!

Stef

stef

Member
Misschien een leuke TIP
Die kace's die op 3.16 minuten gaan.
Als je die nu eens over drie posten verdeeld en de buitenste 2 bosten iets naar buiten zet.
Ik bedoel hiermee, zet die kace's op een plank/plaat, en zet (gezien vanuit de toeschouwer) de rechter plank aan de linker kant ietsje omhoog, en de linker plank/plaat aan de rechter kant iets omhoog.
Hiermee schiet je dan een soort van W-shape en heb jke wat meer afwisseling in recht omhoog, onderbroken met breet uit schieten.

Het is maar een idee!

Groetjes Stef.

PS. dit idee kun je een paar keer herhalen in je show.

Laatst bewerkt:
Bovenaan