Leerdam 13 augustus 2010

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Heey Hutter leuk zo'n opbouw film gefilmt van uit de flat.
Zie ik me zelf ook eens aan het werk.
ik heb smiddags en van de show zelf ook een 40 tal foto's geschoten, die komen smiddags online.
ben er nog heel even mee bezig.

De show is opgebouwd door Rob - Sander - Donald - Harm - Gerco en ik.
op de film is ook nog de man van de provincie Zuid Holland te zien.
De rest van de mensen zijn de heren van Azuma fireworks.
die kwamen alleen maar even kijken.

Laatst bewerkt:

Tigger74

Registered User
Leerdam gaat los 2010....

Het was weer een leuke show, ik wil iedereen nog bedanken voor de leuke dag, we hebben weer lekker gelache. En een goed werkje afgeleverd. Hier nog een aantal foto's......

grtz Harm..

1057902104_6__eER.jpeg

1057899833_6_RwyT.jpeg

1057902811_6_liDx.jpeg

1057901275_6_EpCk.jpeg

1057900600_6_s8r3.jpeg

1057904061_6_lK-x.jpeg

1057904802_6_UTqh.jpeg

1057906048_6_Rjqs.jpeg

1057906627_6_6kpZ.jpeg

Oja, en we hebben alles met een :happy: BIG SMILLE :happy:gedaan......

Bedankt.......!!

Laatst bewerkt:

shinji

Moderator
Medewerker
Ziet er goed uit mannen, een lekker dagje rommelen met lontjes enzo, lekker hoor en t resultaat mag er ook best zijn. Timing en escalatiegehalte zijn top, beetje jammer dat t showtje wel erg simpel van opzet was, maar alleen echte azijnzeikers, jawel ik dus, vallen daarover.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Kicke show hoor. Die silver salute's op het eind staan weer lekker te beuken. En dat gestepte gedeelte op het eind is ook erg gaaf!

Poziloc

FPM Hangouderen
Leerdam
Vrijdag 13 Augustus was het weer zover!
Vincent en ik zouden gaan helpen bij een consumentenshow met 3 inch mines, die geschreven was door Rob in Leerdam.
Rond 11:00 was Vincent bij mij en hebben we eerst even een bakkie koffie gedronken en zijn toen richting Leerdam gereden. Ondertussen was het al lekker zachtjes aan het regenen met de nodige Onweer….het zal toch niet waar zijn….Vrijdag de 13de??!!
Even snel op buienradar gekeken, wat er nog meer te wachten stond!
Gelukkig was het maar een kleine bui, waar in ieder geval een hoop regen uit kwam en deze zou niet in de richting van Leerdam trekken, maar boven het westen wegtrekken richting het noorden.
Uiteindelijk zijn we vertrokken richting Leerdam en bij Rotterdam had het niet eens geregend en scheen de zon gewoon.
Aangekomen in Leerdam op de sportvelden, waren Rob,Harm,Gerco,Sander al wat rekken in elkaar aan het zetten en deze netjes uitgemeten neer aan het zetten.
Het vuurwerk zou rond 14:00 arriveren en ondertussen ben ik maar gelijk de afzetting gaan neerzetten voor de avond…het kan maar gedaan zijn en maakte ik mij ook eens nuttig hehe.
Nu was het wachten op het vuurwerk en hebben we maar een broodje gegeten en wat te drinken genomen en uiteraard een serieus kring gesprek van zeer hoog niveau gehouden…waar het over ging, laat ik maar in het midden hehe.
14:00 kwam het vuurwerk aangereden…je het is net alsof de ijsboer komt met lekker ijsjes, maar dan in de vorm van vuurwerk.
De merken die vanavond geschoten zouden gaan worden, waren: Beko,Pro line, Wollf en Jorge
De spullen waren zorgvuldig uitgekozen voor de show.
Rob gaf wat instructies met wat er gedaan moest worden.
Zo gingen Harm en Gerco de mines voorzien van ontsteker en deze plaatsen plus aansluiten. Deze zouden getimed geschoten gaan worden, zoals jullie in de film kunnen zien!
Rob en Sander gingen de kastjes in het veld zetten en daarnaa gingen we met z’n vieren aan de slag met de priem om vervolgens de blokjes en te voorzien van ontsteker.
De mede sponsor van het vuurwerk a.s.v.vuurwerk (www.vuurwerkleerdam.nl) bood aan om even naar de snackbar te gaan om ons te voorzien van een heerlijke snack…na heel lang twijfelen van ongeveer 1/100ste zeiden we daar geen nee tegen!
We hebben heerlijk rustig aan gedaan en alles verliep zeer spoedig.
Rond 18:00 kwam de kantine eigenaar van de voetbal vereniging om te melden dat we konden komen eten en wat drinken…voor Rob zou dit meegenomen worden, omdat er altijd iemand achter moet blijven bij het vuurwerk.
Ondertussen waren Aat,Bob en Dieter aangekomen om de show te aanschouwen.
21:00 was het tijd om te testen er zaten weinig foutjes in en deze zijn gelijk hersteld.
Nu was het wachten op de lampionnen optocht, zodat het startsein gegeven zou worden voor de show.
Rond half 11 was het zover en ja dan gieren de zenuwen door je keel….gaat alles zoals gepland etc.
Rob nam plaats achter de computer en ging eerst een spelletje patience spelen…helaas hij kon niet winnen…ach dan maar op de knoppen drukken om het vuurwerk af te schieten en hoe!
De opening begon met getimede 3 inch mines en persoonlijk vind ik dit zeer gaaf!
Vervolgens groene bengalen met daarboven green yellow peonys met daar achteraan een aantal Eagle flights van Wollf….Wat kietelen die lekker in je oren, gevold door een aantal Daybreaks…ikzelf noem het maar gemakshalve de legale Poisenoius Spider top cakes al zeg ik het zelf.
De show liep lekker en keek al uit naar de3 finale!
Daar gingen een groot aantal Silver salutes de lucht in met vervolgens een getimed stuk met 3 inch mines als slot stuk.
Tsja en dan is het weer gebeurd: het publiek ging flink uit z’n dak en de complimenten vlogen in het rond van de omstanders….het leek een klein beetje op Spaanse taferelen en had dit nog nooit meegemaakt!
Complimenten met: Zoiets hebben we nog nooit gezien,Fantastisch handjes schudden etc.
Tsja dat moet Rob goed gedaan hebben, dat kan haast niet anders.
Al met al hebben we als team een top dag gehad waar alles ook zeer goed verzorgd was! Met als kers op de taart de show!

Rob aan z’n veld bureau
GroteFoto-BKBIIGZM.jpg

Harm aan het oefenen voor ezeltje prikje
GroteFoto-D7UI4PPL.jpg

Sta ik er goed op?
GroteFoto-4NTX7JOZ.jpg

Uhh moeten ze echt daar?
GroteFoto-8CDXWQKE.jpg

Onze notulist Gerco die alles notuleerd
GroteFoto-6GKNDS3L.jpg]

GroteFoto-ZPFOY6MN.jpg

GroteFoto-EYITHTJB.jpg

GroteFoto-FLRQGZ68.jpg

GroteFoto-MGGJ3GOH.jpg

GroteFoto-NAZVZFGH.jpg

GroteFoto-BUPDSIMV.jpg

GroteFoto-4QCP3QNR.jpg

GroteFoto-YQHYVPKT.jpg

GroteFoto-MV3XYH6C.jpg

GroteFoto-4CVS6UY6.jpg

En hier de film(hier komt later een betere versie van i.v.m. kuren met Pinnacle)

Laatst bewerkt:

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
bedankt Donald voor het plaatsen van je verhaaltje.
hier staan nog meer van mijn geschoten foto's.

Foto-ESMJZA36.jpg

Foto-KAXSIVI7.jpg

Foto-XKBCYC8Q.jpg

Foto-YVSMIRW4.jpg

Foto-PXYZUCBD.jpg

Foto-RUYOUBQH.jpg

Foto-PZPAF4GO.jpg

Foto-7IBB43MK.jpg

Foto-R3QJVXKP.jpg

Foto-CX33TOOH.jpg

Foto-CQHVUNYU.jpg

Foto-WCOHHE43.jpg

Foto-UAMGIDKO.jpg

Foto-OWLR3PHK.jpg

Foto-KEJ6SYVV.jpg

Foto-IZHTV8D3.jpg

Foto-WGKXCFMT.jpg

Foto-ZGSLHOEB.jpg

Foto-YV73ATQJ.jpg

Foto-RACAURLB.jpg

chris30

Registered User
Hierbij van mij dan als nog de film in FULL HD Succes ermee
en nogmaals rob SUPER
kan weer niet wachten op de volgende
later Chris

Michel_G

Zilveren Member
Zo, hierbij kom ook ik nog met mijn filmpje. Heeft even geduurd want ik mis op dit moment mijn vuurdraadje (firewire kabeltje), dus is mickeyzegtboem zo vriendelijk geweest mijn filmpje te renderen en te uploaden (vandaar dat hij ook keurig voorzien is van FPM logo en op vimeo account van FPM staat :hehe!:)

Met hartelijke dank dus aan (die andere) Michel!

svnJJ

Registered User
Wat een vette show was dit zeg!!

ontzettend zitten genieten! wat jammer dat ik er niet bij kon zijn.. Ik heb gewoon een leuke show gezien hier met van alles wat en leuk gecombineerd. vooral de mines zo gestept was echt geweldig! Lekkere finale! Top gewoon!

Bedankt allemaal!

elmo

FPM Moderator
Erg leuke en vermakelijke show om naar te kijken.
Lekker veel en verschillende soorten vuurwerk gebruikt.
De finale eindigde perfect.

Bovenaan