Leeftijdverdeling FPM leden

In welke leeftijdscategorie val je?

• Total voters
    947
Status
Niet open voor verdere reacties.

engrealat

Registered User
deze adonus is 38 lentes jong.....dit weekend is er nog wat aan me haar gedaan door Son-t en ik moet zeggen ik ben er alleen maar knapper op geworden en zie er gelijk een stuk jonger uit.....

Ollie

Registered User
deze adonus is 38 lentes jong.....dit weekend is er nog wat aan me haar gedaan door Son-t en ik moet zeggen ik ben er alleen maar knapper op geworden en zie er gelijk een stuk jonger uit.....

so so ben jij pas 38... zie je er wel oud uit voor je leeftijd! :nuts: had je meer rond de buurt van fred (moontan red.) geschat!

engrealat

Registered User
so so ben jij pas 38... zie je er wel oud uit voor je leeftijd! :nuts: had je meer rond de buurt van fred (moontan red.) geschat!

Grrrrr..........:cheesy:

Wel grappig om te zien dat er weer 6 zijn die de thanks button indrukken, ach ach ach....wat een schatjes toch.

Ook leuk om te zien dat we wat oudere freaks onder ons hebben.

Laatst bewerkt:

Mystifying Sage

Registered User
Goh,

Ben zelf alweer een 38 jaren jong...en vanaf mijn 5de aangestoken door mij pa met het vuurwerk virus...Samen naar shows in NL en af en toe naar het buitenland (Die ouwe boekte, net als ik nu, zijn vakanties rond mooie shows in het buitenland)

Weet nog als de dag van gisteren dat op de dag dat ik 18 werd mijn rijbewijs haalde en de dag erop met eigen autootje richting Bocholt Belgie reed. Vooral de, 100K met triple hearts, vuurpijltjes, CT- en SALVO potten waren favorietjes...pffff wat vliegt de tijd en is er veel veranderd in de tussentijd..

Ben ook vrijwel elk jaar bij wat leuke shows aanwezig. (BONN, KEULEN, DUSSELDORF 2 keer, ST. GOAR) en een enkele keer RUDESHEIM/BINGEN maar dan met een boottochtje...

Die 'ouwe' van me is inmiddels flink afgekickt, maar ik weet hem nog wel te bewegen om af en toe een mooi showtje in het buitenland te bezoeken met me :)

Nu je er zo bij stilstaat, wat gaat de tijd toch snel... en wat verlang ik terug naar die goeie ouwe tijd :')

Hehehe en nu ben ik van mijn eigen KID een freakje aan het maken...met behulp van oa de films van FPM...

camaro

Registered User
29 lentes jong hier! en nog steeds de grootste plannen rond oud & nieuw!
sommige noemen het ziekelijk sommige kinderachtig maar een ding hebben ze allemaal gemeen ze staan ieder jaar weer met open mond te kijken ooooeeeeehhhhaaaaa!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan