Leeftijdverdeling FPM leden 2011

In welke leeftijdscategorie val je?

• Total voters
    542

hutter

Registered User
OK ik ben op dit moment 49 jaar en wordt in september ABRAHAM.:hehe!:
Dus zit nu ongeveer op de helft van m'n leven.:lub:

Heb niks te klagen hoor, zolang mijn eigen pijl nog steeds goed omhoog gaat.:hehe!:

Dim

Product Beheer
Medewerker
Hutter, pas maar op dat de stok van je pijl niet breekt!

Ben zelf nu 25! Hoop op een kwart van m'n leven!

AWA Fireworks

Registered User
nu 21, ik had verwacht dat narmate ik ouder werd de vuurwerk gekte wel afnam. nou niet dus het werd alleen maar erger haha. veel mensen vinden het raar en zeggen "als 21 jarige ga je toch niet meer met een tasje vuurwerk over straat lopen" nouja ik dus wel. hoe zit dat bij jullie dan?

Firewebs

kalender beheerder / fotograaf
Raar, dacht dat ik al gestemd had. Niet dus. Maar goed overnieuw gedaan dan maar.

Op 11 september 22 jaar geworden. Al voel ik me niet eens 12.
Begonnen met vuurwerk toen ik 17 was.

tristen

Registered User
Ik mag sinds april 2012 meedoen in het tweede stuk.
15 t/m 20 jaar!

Zal de komende 4 jaar nog zo zijn.
Wie weet hoe mijn toekomst op vuurwerkgebied er dan uitziet.
Ik zou het niet weten! Zou mijn toekomst zowiezo niet weten als ik me diploma haal dit schooljaar!

Edit: Helemaal vergeten ik ben nu 15, april 2013 16. Wordt toch wel een leuk jaar.
Ik ma vuurwerk halen, en misschien nog wel leuker wat ik al jaren wil. In een vuurwerkwinkel werken!
Dus zomer 2013 sta ik in een vuurwerkwinel om te solliciteren! Zodat ik niet te laat ben!

Laatst bewerkt:

PyroGuy

Registered User
Schijnbaar heb ik ook nog niet gestemd in de poll, dus snel maar even doen voor ik een andere categorie aan moet klikken. Ik kan mezelf nog ruim een maand tot de groep 15-20 jaar rekenen.

Gelukkig blijft de interesse in vuurwerk groeien. Niet zo zeer door steeds meer te kopen, maar vooral doordat er steeds nieuwe dingen op je pad komen die de hobby ineens een stuk breder maken dan die ene dag, de 31e.

white thunder

Registered User
Welkom nieuw aangemelden,hopelijk gaan jullie het netzo naar je zin krijgen op het forum als ik, en al die anderen die jullie voorgingen.En dat het maar een mooie aanvulling zal zijn voor je kennis en ervaringen,en voor de dingen, waar je graag een antwoord op zou willen weten/vinden.In ieder geval wens ik jullie een fijne tijd op het forum toe.

xray

Registered User
ja ja je werkelijke leeftijd is mooi ik ben 40
maar deze dagen van het jaar zijn we allemaal
Jonger dan 15 jaar :happy:

Bovenaan