Le Mans

Tony

Administrator
Medewerker
Dynasty_Le_Mans_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Le Mans[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]884[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 17,80[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]195 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Le mans is een cake van Dynasty Collection die al langer te koop is. Deze 13 schots cake heeft als effect felle burst knallen met palm tree's.[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Laatst bewerkt door een moderator:

gerwin

Registered User
Re: [Dynasty] Le Mans

Hoord dat zo of zitten er zoveel fouten in deze pot ? stuk of 5/6 knallen bijna op de grond :p

Laatst bewerkt door een moderator:

bemadragon

Registered User

Hoord dat zo of zitten er zoveel fouten in deze pot ? stuk of 5/6 knallen bijna op de grond :p

Zolang het bursteffect (het uit elkaar knallen van de effectlading) maar boven een hoogte van 5 meter tot ontbranding komt, is er niets aan de hand (RNEV 2004).

gerwin

Registered User

Zolang het bursteffect (het uit elkaar knallen van de effectlading) maar boven een hoogte van 5 meter tot ontbranding komt, is er niets aan de hand (RNEV 2004).

het kan dan aan mij liggen of aan het filmpje maar bij minimaal 5 is dat ver beneden 5 m :)

bemadragon

Registered User

Als ik het goed zie zijn de bursts wel boven de 5 m. De effectlading (gloeiende delen) raken af en toe de grond. Dit soort effecten komen vaker voor maar zullen niet worden afgekeurd door TNO. De eis is dat de burst boven de 5 m plaatsvindt.

dadende

Registered User

weet iemand misschien ook wat deze pot moet gaan kosten want ik vin de effecten bij deze pot mooi uitkomen aanrader als ie gunstig geprijsd is

Richardus

Registered User

Huh? Dat is opeens een compleeeeet andere pot! Vind ik wel jammer want die spinners met boeket van vorig jaar vond ik wel zo bijzonder. Deze versie is ook wel erg mooi hoor, met die gekleurde sterren (alleen wéér crackling...) maar met spinners erbij was 't toch meer 'Le Mans' geweest.

danoontjepower

Registered User

Huh? Dat is opeens een compleeeeet andere pot! Vind ik wel jammer want die spinners met boeket van vorig jaar vond ik wel zo bijzonder. Deze versie is ook wel erg mooi hoor, met die gekleurde sterren (alleen wéér crackling...) maar met spinners erbij was 't toch meer 'Le Mans' geweest.

Ja dat vind ik nou ook , de oude is een stuk mooier:weird::smile:

bridge

Bronzen Member
Ik ben blij dat ik vandaag even dit filmpje zie. Op de site van Wolff staat nog de oude. Naar aanleiding van het filmpje van 2008 kan ik em weer schrappen. Is nl. niets bijzonders.

Bovenaan