Las Fallas 2015 - Valencia

Mats

Registered User
Ik zat net gewoon effe met een paar potten bier op wat filmpjes te kijken maar deze Mascleta gewoon dat begin dat ritme erin gruwelijk

Laatst bewerkt:

Michel_G

Zilveren Member
Die mooie multi colour's vielen mij ook al meteen op, erg mooie en felle kleuren! Ook mooi de finale per kleurbeeld geschoten, ipv traditioneel mixed. (en ook erg mooie/grote goud bommetjes vanaf 3:56!)

En volgens eigen zeggen op hun FB pagina, is alles wat geschoten is eigen productie, geen import gebruikt dus.

Laatst bewerkt:

smilli

FPM Filmer
leuke traca valenciana bij Marti om mee te starten, strakke mascleta neergezet waar ik meer digitaal knal geros in had verwacht. Wel hele nette bombardeo en golpe de trueno de aviso, alles digitaal zo te zien.

Erg leuke castillo, ik zie vooruitgang in het materiaal! Zat ook een prima tempo in, pre-finale en finale vind ik bijna perfect geschoten

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Pirofan is ook online met de mascleta van vandaag!
Kan deze een stuk beter waarderen dan de live-uitzending van vanmiddag. Voor mij een lekkere mascleta!

Laatst bewerkt:

GMP82

Zilveren Member
Vraagje; hoe lang voor een plein-mascleta of avondshow moet je aanwezig zijn, om niet kansloos ver achteraan te staan?

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Plein mascleta 1,5 uur van tevoren (zeker in het weekend), en een half uurtje van tevoren voor de castillo's als je niet helemaal vooraan wilt staan. Als je hier ook vooraan wilt staan, dan ook 1,5 uur van tevoren.

ChrisN

Registered User
Vraagje; hoe lang voor een plein-mascleta of avondshow moet je aanwezig zijn, om niet kansloos ver achteraan te staan?

Bij de mascleta op het plein beginnen vanaf ongeveer vanaf 2 uur van tevoren de beste plekken vooraan bezet te raken. Anderhalf / uur en een kwartier vooraf is de eerste rij wel zo'n beetje volledig bezet. Avondshow ook 2 uur vooraf als je vooraan wil staan, maar persoonlijk vind ik het hier minder erg om pakweg een uur van te voren te komen en dan 20 meter verder te staan. Mascleta wil ik liefst wél op de eerste rij. Ruim anderhalf uur vooraf zit ik dan ook op mijn plekje naast de fontein :)

GMP82

Zilveren Member
Bij de rivierbedding heb je wat meer keus om een plek uit te kiezen... (toch?), bij playa ayumiento lijken de plekken me eerder vergeven.

Zal mn reisgenoten er maar op voorbereiden ;-) wachttijden ala efteling :hehe!:

Firecrack-R

Registered User
Bij de rivierbedding heb je wat meer keus om een plek uit te kiezen... (toch?), bij playa ayumiento lijken de plekken me eerder vergeven.

Zal mn reisgenoten er maar op voorbereiden ;-) wachttijden ala efteling :hehe!:

Op het plein vooral inderdaad. Neem dit advies van anderhalf uur niet met een korrel zout, anders loop je jezelf echt klem. De toegangswegen naar het plein toe worden steeds drukker en uiteindelijk staat het gewoon helemaal stil. Als je gewoon een anderhalf uur van te voren aankomt kan je rustig een plekje innemen redelijk dicht aan het hek, waar het sfeertje lekker relaxt is en de cerveza verkopers(een watertje of cola hebben ze ook) met regelmaat langs komen gelopen.

En in de rivierbedding is zoveel ruimte dat je daar met drie kwartiertjes van te voren een perfecte plek hebt.

Bovenaan