Las Fallas 2015 - Valencia

VvanVuurwerk

Registered User
Er zijn verschillende despertas tijdens de laatste dagen. Ik neem aan dat ze beginnen bij het clubhuis van de casal of de feesttent die midden op straat staat.

Afgelopen editie werd ik wakker door een desperta. Snel op de fiets richting de knallen gefietst. Bleek het niet een lopende desperta te zijn maar een mascleta manuel door Falla 99. Die mooi wat doosjes no.4 er doorheen stookten in de ochtend.

@stefantvs: mooie fotos man!

Koetje

Registered User
Oud en nieuw achter de rug, op naar het volgende feest. Van mij mag het heel vlug half maart worden!

stefantvs

Administrator
Medewerker
Zowww zeker ! Kan niet wachten tot dat ik weer me sappiesbar zie :lub: En natuurlijk het vele vuurwerk oeeeee 2,5 maand en dan gaan we weer !!

Jordi

Registered User
Transavia heeft de tickets vertrek 14 maart vanaf Amsterdam in de aanbieding gedaan vandaag, helaas is terug op de 20e wel dezelfde prijs gebleven.

stefantvs

Administrator
Medewerker
mini burgertjes en kip nuggets :lub:

Maar even serieus kan niet wachten, nu alweer zin in ! Mooiste week van het jaar !!!

smilli

FPM Filmer
Er zijn verschillende despertas tijdens de laatste dagen. Ik neem aan dat ze beginnen bij het clubhuis van de casal of de feesttent die midden op straat staat.

Afgelopen editie werd ik wakker door een desperta. Snel op de fiets richting de knallen gefietst. Bleek het niet een lopende desperta te zijn maar een mascleta manuel door Falla 99. Die mooi wat doosjes no.4 er doorheen stookten in de ochtend.

@stefantvs: mooie fotos man!

Weetje nog hoelaat en welke dag, ben er zelf namelijk niet wakker van geworden en mijn kamer zit er 10 meter naast.

VvanVuurwerk

Registered User
Ik heb de beelden er even bij gepakt en het moet de ochtend van de 18e rond een uur of 9 geweest zijn. Voelde behoorlijk vroeg maar kennelijk viel dat dus wel mee :p

nickskuhh-hmd

Registered User
Haha sigarman ga je daar wonen

De vliegreis is geboekt bij ons, de 12e heen en de 22ste terug.
De 29ste en 21ste zat al vol met transavia.
Vliegen via eindhoven, dus dat is mooi dichtbij,

Alleen het appartement nog ;)
We gaan met zn 4e, maar meeten een aantal bekende van vorig jaar.
Heb er zin in, 2e keer fallas!

Michel_G

Zilveren Member
Heb een mooi voorstel gekregen wat ik niet kon weigeren en daardoor is er nog een (pré) Fallas tripje bijgekomen! Nu ook van 5 t/m 9 maart in Valencia!

Mooi om alvast wat mascletas mee te pakken, inclusief de nocturna op 7 maart. Ook alvast van de straatverlichting in Ruzafa genieten en op het gemakje de ninot expositie bezoeken.

Mooie opwarmer voor de Fallas trip van 13 t/m 22 maart!

Firecrack-R

Registered User
Dat wordt genieten dan FR1908, waar zit je appartement/hotel, gewoon even nieuwsgierig.

Begint wel weer erg te kriebelen trouwens..

Aanwezig van 16 t/m 21 Maart. Appartementje op 100/150m van het Ayuntamiento plein.

Dit keer neem ik mee: mijn moeder, die elk jaar vraagt (of er zelf 1 koopt)graag een 100K voor de deur wil hebben liggen, hoort er volgens haar bij. Ik zal haar even een echte 100.000 klapper laten zien, Valencia style muwhahaha.

blaapaap

Registered User
Yes! Ik ben er gelukkig dit jaar ook weer bij!
Samen met een maat van me. Low budget dit keer (voor zo ver dat mogelijk is): van 16e t/m 20e

Ohyeah!!!
Zin in!!!

VALENCIAAAAA lalalala

Bovenaan