Las Fallas 2015 - Valencia

de pyromaniac ©

Registered User
Na editie van fallas 2014 overgeslagen te hebben, Hebben we voor 2015 gelukkig weer geboekt.
we zijn er van 12 tot 21 maart 2015, we wonen in de buurt van plaza de Reina.

Nu al zin in, Groetjes Detje.

GMP82

Zilveren Member
ANWB promootte in de laatste kampioen een reis naar Valencia. Ik enthousiast, want op de site stonden ook data van Fallas vermeld.

Blij met een dooie mus dus :-( was niet boekbaar in die periode.

En los organiseren is qua overnachting niet grappig meer, vliegtickets zijn er nog wel, alleen ietwat ongunstige vliegtijden.

Tony

Administrator
Medewerker
ANWB promootte in de laatste kampioen een reis naar Valencia. Ik enthousiast, want op de site stonden ook data van Fallas vermeld.

Blij met een dooie mus dus :-( was niet boekbaar in die periode.

En los organiseren is qua overnachting niet grappig meer, vliegtickets zijn er nog wel, alleen ietwat ongunstige vliegtijden.

Wat koste dit bij de ANWB dan?
Want Fallas hoeft niet duur te zijn. Het is maar net hoeveel luxe je wilt.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Juist, als je bereid bent een stuk te lopen en minder behoefte hebt aan een uitgebreide badkamer en living... Dan kan je voor weinig knaken toch een super feest meepakken in de saaiste maanden van het jaar.

Poziloc

FPM Hangouderen
Volgend jaar gaan we ook weer eens een kijkje nemen.
Van 10 t/m 20 Maart.
Wie .... Maja, Marco,Carolien,Vincent en ik zei de gek

GMP82

Zilveren Member
Wat koste dit bij de ANWB dan?
Want Fallas hoeft niet duur te zijn. Het is maar net hoeveel luxe je wilt.

Dit lag voor 4-5 dagen inclusief vlucht onder de 400€ p.p.
Als ik nu kijk op booking.com voor resterende appartementen/hotels kan ik voor dat geld niet eens overnachten?

Tony

Administrator
Medewerker
Dit lag voor 4-5 dagen inclusief vlucht onder de 400€ p.p.
Als ik nu kijk op booking.com voor resterende appartementen/hotels kan ik voor dat geld niet eens overnachten?

€400 is ook een prijs die je nergens gaat tegenkomen ben ik bang. Daarom is hij ook niet te boeken op die datum.
Ik heb net even voor iemand anders zitten kijken en voor een goed hotel betaal je €585 (15 aankomen en de 20ste weg). Dit is dan wel exclusief tickets

GMP82

Zilveren Member
das nog redelijk goed betaalbaar, ik kwam uit op prijzen tussen 800-1000, zonder dat dat nou echt fancy hotels waren..?

Michel_G

Zilveren Member
Voor het zesde jaar op rij ook weer aanwezig komend jaar :happy:

13 t/m 22 maart, appartement op 60/70 meter van mijn Falla, dus dat moet nog wel terug te vinden zijn na een laat en gezellig avondje :hehe!:

GMP82

Zilveren Member
Jawohl! De kogel is door de kerk, sweetlaker, ik (en nog 2 groupies) gaan volgend jaar voor het eerst naar Fallas!
Tickets zijn geboekt, appartement staat in optie.

We hebben er zin in! Is het al bijna maart?

Red Eagle

Registered User
Jawohl! De kogel is door de kerk, sweetlaker, ik (en nog 2 groupies) gaan volgend jaar voor het eerst naar Fallas!
Tickets zijn geboekt, appartement staat in optie.

We hebben er zin in! Is het al bijna maart?
Kijk eens op Wimdu.nl
Gewoon een appartement van iemand die het verhuurd.
Schappelijke prijzen en een host die je bij alles wil en kan helpen.
Zal binnekort ook eens gaan boeken voordat het echt te duur wordt.

Bovenaan