is dat diezelfde groenlinks die extreem linkse personen in zijn partijtje heeft??
een duyvendak die samen met zijn rara makkers:
-brandende lappen door iemand zijn brievenbus heeft gepropt.
-bom plaatsen.
-bedreigingen heeft gedaan.
-inbraak heeft gepleegt.
-diefstal heeft gepleegt.
-chantage heeft gepleegt.
-wijnflessen hebben kapot gegooit bij winkels die zuidafrikaanse wijn verkochten(apartheid verhaal)
en jawel er zullen altijd mensen zijn die dit gaan verdedigen, maar vrijwel geen van de dingen waar ze voor stonden was een reden om met zulk geweld te handelen.
onrecht moet je niet met onrecht oplossen, dan blijft het onrecht en worden er alleen maar nog meer mensen mee getroffen.
diezelfde partij die een voorzitter hebben genaamd:femke halsema.
die de dingen van duyvendak blijkbaar goedkeurt want ze schopt hem er niet uit
en hem zelfs ''buitengewoon integer'' noemt.
misdaad mag dan verjaren , maar een crimineel blijft een crimineel zolang hij er nooit voor gestraft is.
diezelfde onnozele hals-ema heeft boter op haar hoofd daar word je eng van
dient een aanklacht in wegens vermeende bedreiging(terwijl iedereen wist van
dat de column van rikus spitshoven satirisch bedoeld was).
hij is onslagen uit zijn vrijwilligerswerk. TE bizar.
ush:
en onze grote groene vriend duyvendak>?? awel die krijgt 6 JAAR wachtgeld
dat is 4400 eurootjes de maand(belachelijk bedrag) en kost de belastingbetaler, jan boerenlul met de pet op(WIJ DUS) 316.800 eurootjes.:wacko:
hij heeft er zogezegt spijt van, jawel nou als hij er zo,n spijt van heeft dan zou hij niet gezegd hebben dan hij de komende jaren gaat discussieren over het onverwerkte verleden van de jaren 80.
dat is dus gewoon een ander woord voor: ik ga het verleden goedpraten en jullie mogen daarvoor betalen.
och och wat zijn we links,groen en goed voor de burgers.
ik moet het hem nageven hij heeft het handig gespeelt.
als jij en ik ontslag nemen heb je geen recht op enige uitkering.
duyvendak heeft ook zelf ontslag genomen en krijgt wel centen.
en nu het volgende: wat heeft dit alles met vuurwerk te maken??
niet zozeer met vuurwerk.
maar als ik de terroristische acties van rara naast de domme acties van de jongeren van nu zet.
zie ik toch vrij weinig verschillen, met dien verschil dat het toen over volwassenen ging en doordacht en doelgericht te werk gingen
waar praat groenlinks dan over?? zelf hebben/hadden ze ex-terroristen in dienst.
en wij hebben het merendeel van de gewone burgers die zijn vuurwerkje opstookt en dan weer verder gaat met drinken en feesten.
je zou zowaar balkenende bij zijn kraag willen grijpen en in zijn gezicht willen zeggen, of ze helemaal hardstikke gestoort zijn daar.
maar och het mag toch allemaal niet baten.
als je nu ziet met hoeveel onlogica de burger behandeld word door de politiek
of het nu gaat om roken,drinken, feesten, belastingen en prijzen.
kunnen we dan verwachten dat wij een eerlijke stem krijgen in een discussie over vuurwerk en of daar dan al of niet een verbod op moet komen??
ik vrees van niet.
het is vrij moeilijk om met mensen te praten die niet willen luisteren en alleen maar vervult zijn van hun eigen gelijk.
dat is het probleem met extreem rechts en dus blijkbaar ook met extreem links.
sorry dat het weer zo,n lang stuk is geworden maar het moest er gewoon uit.
het eerste toen ik het las over die duyvendak moest ik aan die bontje en die groen links denken.
stelletje smeerlappen dacht ik toen.:embarrest:
en RESPECT voor die PIETER.
je kan toch niet op tegen zo,n lange frans, zo,n persoon zorgt ervoor dat hij aan het woord is en aan het woord blijft. dat is het hele punt van rappen.
ik vind het maar een rare knakworst. maargoed smaken verschillen
een duyvendak die samen met zijn rara makkers:
-brandende lappen door iemand zijn brievenbus heeft gepropt.
-bom plaatsen.
-bedreigingen heeft gedaan.
-inbraak heeft gepleegt.
-diefstal heeft gepleegt.
-chantage heeft gepleegt.
-wijnflessen hebben kapot gegooit bij winkels die zuidafrikaanse wijn verkochten(apartheid verhaal)
en jawel er zullen altijd mensen zijn die dit gaan verdedigen, maar vrijwel geen van de dingen waar ze voor stonden was een reden om met zulk geweld te handelen.
onrecht moet je niet met onrecht oplossen, dan blijft het onrecht en worden er alleen maar nog meer mensen mee getroffen.
diezelfde partij die een voorzitter hebben genaamd:femke halsema.
die de dingen van duyvendak blijkbaar goedkeurt want ze schopt hem er niet uit
en hem zelfs ''buitengewoon integer'' noemt.
misdaad mag dan verjaren , maar een crimineel blijft een crimineel zolang hij er nooit voor gestraft is.
diezelfde onnozele hals-ema heeft boter op haar hoofd daar word je eng van
dient een aanklacht in wegens vermeende bedreiging(terwijl iedereen wist van
dat de column van rikus spitshoven satirisch bedoeld was).
hij is onslagen uit zijn vrijwilligerswerk. TE bizar.
en onze grote groene vriend duyvendak>?? awel die krijgt 6 JAAR wachtgeld
dat is 4400 eurootjes de maand(belachelijk bedrag) en kost de belastingbetaler, jan boerenlul met de pet op(WIJ DUS) 316.800 eurootjes.:wacko:
hij heeft er zogezegt spijt van, jawel nou als hij er zo,n spijt van heeft dan zou hij niet gezegd hebben dan hij de komende jaren gaat discussieren over het onverwerkte verleden van de jaren 80.
dat is dus gewoon een ander woord voor: ik ga het verleden goedpraten en jullie mogen daarvoor betalen.
och och wat zijn we links,groen en goed voor de burgers.
ik moet het hem nageven hij heeft het handig gespeelt.
als jij en ik ontslag nemen heb je geen recht op enige uitkering.
duyvendak heeft ook zelf ontslag genomen en krijgt wel centen.
en nu het volgende: wat heeft dit alles met vuurwerk te maken??
niet zozeer met vuurwerk.
maar als ik de terroristische acties van rara naast de domme acties van de jongeren van nu zet.
zie ik toch vrij weinig verschillen, met dien verschil dat het toen over volwassenen ging en doordacht en doelgericht te werk gingen
waar praat groenlinks dan over?? zelf hebben/hadden ze ex-terroristen in dienst.
en wij hebben het merendeel van de gewone burgers die zijn vuurwerkje opstookt en dan weer verder gaat met drinken en feesten.
je zou zowaar balkenende bij zijn kraag willen grijpen en in zijn gezicht willen zeggen, of ze helemaal hardstikke gestoort zijn daar.
maar och het mag toch allemaal niet baten.
als je nu ziet met hoeveel onlogica de burger behandeld word door de politiek
of het nu gaat om roken,drinken, feesten, belastingen en prijzen.
kunnen we dan verwachten dat wij een eerlijke stem krijgen in een discussie over vuurwerk en of daar dan al of niet een verbod op moet komen??
ik vrees van niet.
het is vrij moeilijk om met mensen te praten die niet willen luisteren en alleen maar vervult zijn van hun eigen gelijk.
dat is het probleem met extreem rechts en dus blijkbaar ook met extreem links.
sorry dat het weer zo,n lang stuk is geworden maar het moest er gewoon uit.
het eerste toen ik het las over die duyvendak moest ik aan die bontje en die groen links denken.
stelletje smeerlappen dacht ik toen.:embarrest:
en RESPECT voor die PIETER.
je kan toch niet op tegen zo,n lange frans, zo,n persoon zorgt ervoor dat hij aan het woord is en aan het woord blijft. dat is het hele punt van rappen.
ik vind het maar een rare knakworst. maargoed smaken verschillen
Laatst bewerkt: