Landgraaf 18 nov 2006

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Op 18 november 2006 te Landgraaf

Een grote consumentenvuurwerkshow plaats,
met aansluitend een afsluiting met proffesioneel vuurwerk.

Deze show zal plaatsvinden op Evenemententerrein Megaland te Landgraaf.

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Re: Landgraaf

<!-- Code generated by Map24.codegenerator --><iframe src="http://www.de.map24.com/source/link2map/v2.0.0/cnt_pick_code.php?linksection=linkfreeroute&lid=d5983f66&ol=nl-nl" width="200" height="275" scrolling="no" frameborder=0></iframe><!-- Code generated by Map24.codegenerator -->

Thunderk!ng

Registered User

Komt er nog meer informatie over deze show?
Aangezien ik dicht in de buurt van Landgraaf woon, wil ik deze show wel gaan bezoeken :)

P

poziloc

Guest

Ik denk dat er verder weinig over bekend is, anders had dit vast wel vermeld geweest.

P

poziloc

Guest

Nee die demo/ show wordt in Glanerbrug gegeven in Duitsland...dit ligt net 50 meter over de grens bij Enschede

zie hier: Glanerbrug

Laatst bewerkt:

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker

Komt er nog meer informatie over deze show?
Aangezien ik dicht in de buurt van Landgraaf woon, wil ik deze show wel gaan bezoeken :)

Dit is GEEN show , maar een demo, en waarschijnlijk door rohan vuurwerk ,
misschien dat je daar nog wat info kan krijgen !!

Thunderk!ng

Registered User

Nou nou sorry dat ik me vergiste, ik zal eens op hun site voor meer informatie kijken ( als ze die
hebben :p )

EDIT: Ze hebben een site, maar er stond geen info over de DEMO ;(

Laatst bewerkt:

weco1

Registered User

Als je vragen hebt over shows/demo's van Rohan Vuurwerk kun je : vuurwerkmeester@hotmail.com mailen (Pyroben). Althans dat zei hij toen in die topic waar die hele discussie was over een show in Maastricht (4 juni als ik het goed heb...). Zelf kom ik misschien ook eventjes langs.

grtz weco1 :w

Pyroben

Registered User

dit zal binnen enkele dagen zijn. Momenteel werken we hard aan de invulling van deze dag. en de vergunningen, verkeersregelaars etc. Dit hebben we in 2000 voor het laatst gedaan, en toen waren er maar liefst ca 3000 menzen op de been voor de demo show.

Tony

Administrator
Medewerker

Welke produkten demostreren gaan/willen jullie laten zien ? Hebben jullie ook een eigen collectie ?

Pyroben

Registered User

Wat er precies geschoten gaat worden is nog niet bekend.
Aangezien wij meerdere collecties voeren, willen wij uiteraard van diverse collecties vooral de nieuwe produkten laten zien, en dan artikelen die al jaren in het assortiment zitten.

Als afsluiter laten wij daarna een grootvuurwerkshow zien. Dit zal naar alle waarschijnlijkheid een op muziek worden.

Zodra meer bekend is laat ik het weten

Bovenaan