Lady Cracker

FPM ProductBOT

Registered User
Katan_Diversen_Lady_Cracker_new_2012_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Lady Cracker[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Katan Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Diversen[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td][/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ [/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Matje met 40knallers.[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 24/11/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Dim

Product Beheer
Medewerker
Oldschool babyrotjes matjes! (Scrabblewoord?)

Altijd leuk om erbij te hebben. Stelt niets voor toch leuk! Beko en Vuurwerktotaal verkopen ze ook!

bluebear

Registered User
heb een karton van deze dingetjes besteld.
ze gaan dan niet hard maar is leuk spul om overdag lekker weg te stoken.

elgielo

Registered User
Variatietip.

knoopt er ook eens een stuk of wat aan elkaar voor een hoop lol voor weinig geld.

Deze zijn dan wel van weco maar het principe blijft leuk :lub:

als kind was ik dol op deze matjes (stiekem nu nog) hoewel in mijn beleving deze vroeger een stuk harder gingen als tegenwoordig.
De kleine rode doosjes met losse knallertjes van dit formaat heb ik denk ik al 15 tot 20 jaar niet meer gezien ergens.

tjaa,,,, jeugd sentiment

KAMP

Registered User
Van Weco, gekocht in Zwitserland, net gelezen op het Yuotube kanaal,maar dan heb je de export uitvoering met zilverkruit.
Volgens mij kan je dat ook zien op het filmje ?
BKS, blitzknallsatz zoals de Duitsers dat zeggen.

KAMP

Registered User
scherp. maar het gaat om het idee he.
Maar exportuitvoering???

Export uitvoering, deze delen Lady Crackers mogen niet verkocht worden in Duitsland.
Dat is vanwege de samenstelling van het kruit, zilverkruit, bks.
Net als in Nederland mag er in knallers alleen maar zwart, buskruit, verwerkt worden.
Daarom export uitvoering.

Bovenaan