Label van vuurwerk: wel of niet boeiend?

Status
Niet open voor verdere reacties.

britain

Registered User
Ik heb geen idee of er officieel al een topic bestaat met dit onderwerp..

Ik vind het persoonlijk belangrijk hoe vuurwerk eruit ziet! Natuurlijk acht ik de effecten belangrijker dan het uiterlijk, maar toch selecteer ik wel degelijk ook op uiterlijk van vuurwerk!

Neem als voorbeeld deze cake...

Broekhof_pyro_power_bang_2_bang_groot.gif

Of dan deze cake:

F0708-20.jpg

Ik kon even geen andere voorbeelden vinden, ik moet namelijk zo weg. Maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel.. Ik vind de 2e cake beduidend beter overkomen! Warm, mooi.... De 1e cake daarentegen vind ik koud en saai overkomen!.. :p

Zo merk ik bij mijzelf toch onbewust dat ik het uiterlijk van vuurwerk ook ECHT belangrijk vind!

Hoe zit het bij jullie?

Laatst bewerkt:

Firewebs

kalender beheerder / fotograaf
Hangt er vanaf of het vuurwerk hierdoor goedkoper word, als ik nee zeg. Anders maakt het me serieus echt niks uit, t is een leuke extraatje:)

Davis

Registered User
Het is algemeen bekend dat de consument vaak af gaat op het uiterlijk van producten. Dat zie je ook in bijvoorbeeld een supermarkt. Bij vuurwerk werkt dat naar mijn mening inderdaad hetzelfde. Ik las laatst nog ergens dat mensen die vuurwerk kopen vaak af gaan op het label. Ik deed dit zelf jaren geleden ook, maar toen ik erachter kwam dat zelfs simpele fonteinen uit een meterpakket de mooiste boeketten om hun label hebben staan, dit vaak in schuin contrast staat met de werkelijke inhoud van het product.

Sinds vorig jaar is mij verteld altijd even op youtube te checken naar de filmpjes van de vuurwerk producten. Dat gaat me een stuk beter af dan alleen maar kijken naar het label. Nu boeit het label me niet meer zo, zolang de inhoud het geld maar waard is.

Red Eagle

Registered User
Sluit me aan bij Davis
Een goed label verkoopt naar mijn idee toch beter en staat in de ogen van de consumnet misschien meer voor kwaliteit en degelijkheid.
Als het beter oogt verkoopt het ook beter of het effect daarna hetzelfde is gaat niemand meer controleren.

@ Britain misschien een idee om hier een poll over te beginnen?

boozebelly

Registered User
Ach, een mooi label is mooi meegenomen en vroeger kocht ik ook eerder een product dat er goed uit zag, maar tegenwoordig kijk ik net als vele anderen eigenlijk alleen naar de uitwerking van een product en vervolgens kijk ik of de prijs mij bevalt. Wat voor label er dan omheen zit gewikkeld maakt mij niets meer uit.

Wat ik nog wel leuk vind om te kopen zijn kleine klassiekers met een oud label, daar val ik dan nog wel voor. Zoals deze pijltjes:

The_Bag_49425d5e02976.jpg

Maar helaas worden die ook steeds zeldzamer :sad:

britain

Registered User
Ach, een mooi label is mooi meegenomen en vroeger kocht ik ook eerder een product dat er goed uit zag, maar tegenwoordig kijk ik net als vele anderen eigenlijk alleen naar de uitwerking van een product en vervolgens kijk ik of de prijs mij bevalt. Wat voor label er dan omheen zit gewikkeld maakt mij niets meer uit.

Wat ik nog wel leuk vind om te kopen zijn kleine klassiekers met een oud label, daar val ik dan nog wel voor. Zoals deze pijltjes:

The_Bag_49425d5e02976.jpg

Maar helaas worden die ook steeds zeldzamer :sad:

Prachitge nostalgische labels zijn dat! Ik koop soms ook voor de fun als extra een goedkoop pakketje met dit soort labels, puur voor de sfeer die dat pakket met zich meebrengt qua uiterlijk!!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan