La 9a Sinfonia de V.Caballer

Tony

Administrator
Medewerker
Een aantal weken geleden kreeg ik een mailtje van een reclamebureau in Valencia.
Of ze gebruikt mochten maken van onze beelden voor een nieuwe campagne van Amstel in samenwerking met Vicente Caballer. Nadat we alles netjes waren overeengekomen is het bedrijf aan de slag gegaan met beeldmateriaal van de mascletas om daar een reclamespot van Amstel voor de 9a Sinfonia de Vicente Caballer te produceren.

Uiteraard ben ik ook zeer trots dat dit reclamebureau voor de 2de keer gebruik maakt van onze beelden. Dit is 1 van de dingen waarom wij steeds proberen om beter te worden in wat we doen. En ik moet zeggen dat we aardig goed bezig zijn.

De Sifonia vind ik werkelijk fantastisch. Er zijn 3 films beschikbaar.

*1 De aankondiging met beelden van FPM

*2 De Sifonie gespeeld bij het mooie treinstation Norte in het centrum van Valencia
Doe je ogen dicht en je hoort echt een mascleta voorbij komen.

*3 De making off

En dit is de campagne van vorig jaar

dinant

Registered User
Grandioso Tony , nu wordt het tijd dat ze met Amstel live reclame maken voor een mascleta ......

shinji

Moderator
Medewerker
Misschien een beetje kort, maar ik vind dit een topmascleta. De Inicio is mooi opgebouwd met een heerlijk digitaal stukje erin, waarna hij vlekkeloos overloopt in de desarollo. Deze wordt mooi begeleid door de truenillos en de silbados. Ook hoor je de rastres in deze mascleta heel goed, perfect. De overgang naar de terremotto is mooi opgebouwd, maar persoonlijk vind ik de terremoto net iets te traag. De bombardeo is dan weer geweldig met een goed getimede eindslag. Toppertje

RoYvette

FPM Filmer
Wauw wat goed zeg! Fpm Goes worldwide. Gefeliciteerd met dit grote succes

Sent from my iPhone using Tapatalk

Bovenaan