Archief Kubischer Kanonslagen

FPM ProductBOT

Registered User
031_Lesli_Overig_Kubischer_Kanonslagen_2012_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Kubischer Kanonslagen[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Lesli Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Overig[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]031[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ [/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]3 kubischer kanonslagen[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 18/09/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

roelz

Registered User
Zwartkruit ploffers, blijven leuk! Na de wat listige Pyrostar versie (met 2 gram flash) uit BE nu de bescheidener variant in NL. Komen ze met klassiek stompje timefuse of moeten ze in NL een viscolont hebben, weet iemand dat?

Joepenstein

Registered User
Ik heb ze tot nu toe nog niet gezien. Terwijl ze al 2 jaar te koop hadden moeten zijn.... Zijn zeker niet door de Strenge NL keuring gekomen ben ik bang

Reverser

Registered User
Die in Duitsland knallen zekers lekker. In sommige zit zelfs 6gr BP. Mooie doffe en harde knallen.

Verstuurd vanaf mijn XT1032 met Tapatalk

ifeelfine

Registered User
kan mij de kuubse (ja zo noemde ik ze nu eenmaal als 11 jarig jochie) kanonslagen van mijn grote neef uit de late jaren 80 herinneren. Man wat was ik daar bang voor.

Tony

Administrator
Medewerker
Zijn deze wel eens in Nederland gesignaleerd ?
Ik ben ze nog nergens tegen gekomen

Ik denk dat deze inderdaad nooit naar Nederland zijn gekomen.
Ik weet dat Lesli deze knallers in Duitsland verkoopt en misschien hebben wij het product wel verkeerd in de DB geplaatst.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Wel raar dat er dan op het label staat: 3 vierkante kanonslagen ipv 3 Quadratfeuergefechtenkanon slagen :happy:

Joepenstein

Registered User
Ik hoop dat ze wel een keer hier verkocht zoude worden :) Waarschijnlijk was dat ook de bedoeling van deze variant. (Als ik de NL beschrijving zie)
Maar ik denk dat ze niet door de keuring zijn gekomen. Net als die Choeet Bermuda's van Zena NL (2009). Die zijn ook nooit in de Verkoop gegaan.

Bovenaan