Kruitfunding - Mascleta Nocturna - Eibergen (GLD) - 31 Oktober 2021

Firewebs

kalender beheerder / fotograaf
Misschien kan je nog wat doen met parkeren, 5 euro per auto spekt de pot behoorlijk. Kunnen de mensen die de donatie 'gemist' hebben alsnog wat bijdragen.

Mensen besteden al 50 euro aan benzine, dus dit kan er ook wel bij. ;)Laat staan dat hier dan ook mensen tussen zitten die al gedoneerd hebben.

vuurvent

Registered User
oie_7RXWDz19uRR3.jpg
Zondag 31 Oktober om 19:30 zal de crowdfunding mascleta nocturna geschoten worden door Dream Fireworks & Europla!
Een flinke berg vuurwerk met onder andere!
36 Mascleta Strengen waarvan 8 voor de terremoto!
Maarliefst 650x 2,5" Sier!
170x 70mm Salutes!
En meer!
Dream Fireworks zal in samenwerking met Europla deze Mascleta Nocturna doen realiseren!

Wat betreft de mensen die een VIP of VIP+TOUR hebben het volgende:
Degene die een VIP+TOUR heeft dient zich om 15:30 te melden bij de VIP plaats (Zie bijgevoegde kaart)
Dan zal je van mij een Polsbandje krijgen waar je savonds ook toegang heb tot de VIP plaats.
(De namen van de bankafschrift gebruik ik als verifiering.)
Vanaf daar krijgen die in groepen van 25 onder begeleiding een rondleiding over het Schietveld.

Wat betreft VIP:
Melden tussen 18:00-18:45 bij de VIP plaats (Zie bijgevoegde kaart)
Dan zal je van mij een Polsbandje krijgen die toegang geeft tot de VIP plaats.

Ik vraag aan jullie om je te gedragen en geen afval achter te laten, daar belast je mij als organisator mee.
Ook is het zelf mee nemen van vuurwerk verboden en draagt eraan bij dat dit niet meer kan in de toekomst, dus niet doen.
Maak er een leuke dag van, kom optijd zodat je nog lekker op je gemak wat kan eten of drinken daar.
Parkeren vraag ik jullie om te doen op de aangewezen locaties, dit om een verkeersinfarct te voorkomen en geen hinder te veroorzaken in het dorp.
Graag deze regels respecteren.

Parkeren:
Vanaf Neede of Enschede N18 parkeren op de
Rietmolenseweg, Eibergen (Parkeerplaats De Bijenkamp)
Vanaf N18 Doetinchem parker op de Kiefte
Kiefteweg/Venneslatweg

Tot daar!

Bij deze wil ik dan ook Dream Fireworks enorm bedanken en hun partner Europla die speciaal uit Spanje komt om op te bouwen!
Ook wil ik Thijs en Madelon als organisatoren van het evenement bedanken, en natuurlijk de gemeente Berkelland voor hun vertrouwen!

Hopen op goed weer!
Mocht er iets onverwachts veranderen horen jullie dat van mij.

Bijlagen

• kaart.jpg
    kaart.jpg
    66,7 KB · Weergaven: 22

Schuim

Moderator
Medewerker
En voor de mensen die graag willen weten wat er in het dorp (op steenworp van de maat) te doen is:

Halloweekend:
Website met agenda
FB Pagina

Sinds een aantal jaar houden ze hier rond 31oktober een halloween griezeltocht door het dorpscentrum, waarbij alle winkels en horeca mee doen met een soort van braderie met kramen voor hun deur, aankleding en leuke activiteiten en acties voor jong en oud. Er zat al wat groei in door de jaren en kwamen er ook meer kramen van buitenaf bij, maar dit jaar pakken ze het groot(er) aan in het weekend.

Het centrum is gerenoveerd waardoor er een "groot" centraal plein is ontstaan. Het is de bedoeling dat daar, en in de zijstraten er ook allerlei eten geserveerd gaat worden door de lokale horeca en ondernemers. Een "PROEF & Eet, heerlijke proeverij van finger food van de 12 beste horeca en foodies uit Eibergen".

Wat kun je precies verwachten?
Geen idee, kom met niet met al te hoge verwachtingen kijken, maar kom wel even neuzen als je wilt. Meer publiek is altijd goed, stimuleert de ondernemers ook om groter uit te pakken zodat het de komende jaren alleen maar groter word, en wie weet vind je nog een heerlijke versnapering.

Zondag 31 oktober
  • Koopzondag, de winkels in het centrum zijn open van 11 - 16 uur
  • Najaarsmarkt, Kunst & Crea 11 - 17 u
  • PROEF & Eet, heerlijke proeverij van finger food van de 12 beste horeca en foodies uit Eibergen
  • 16.00 uur officiële opening van het vernieuwde centrum
  • 19.30 uur Fright Night Vuurwerkshow op de maat

shinji

Moderator
Medewerker
Bekijk bijlage 12443
Zondag 31 Oktober om 19:30 zal de crowdfunding mascleta nocturna geschoten worden door Dream Fireworks & Europla!
Een flinke berg vuurwerk met onder andere!
36 Mascleta Strengen waarvan 8 voor de terremoto!
Maarliefst 650x 2,5" Sier!
170x 70mm Salutes!
En meer!
Dream Fireworks zal in samenwerking met Europla deze Mascleta Nocturna doen realiseren!

Wat betreft de mensen die een VIP of VIP+TOUR hebben het volgende:
Degene die een VIP+TOUR heeft dient zich om 15:30 te melden bij de VIP plaats (Zie bijgevoegde kaart)
Dan zal je van mij een Polsbandje krijgen waar je savonds ook toegang heb tot de VIP plaats.
(De namen van de bankafschrift gebruik ik als verifiering.)
Vanaf daar krijgen die in groepen van 25 onder begeleiding een rondleiding over het Schietveld.

Wat betreft VIP:
Melden tussen 18:00-18:45 bij de VIP plaats (Zie bijgevoegde kaart)
Dan zal je van mij een Polsbandje krijgen die toegang geeft tot de VIP plaats.

Ik vraag aan jullie om je te gedragen en geen afval achter te laten, daar belast je mij als organisator mee.
Ook is het zelf mee nemen van vuurwerk verboden en draagt eraan bij dat dit niet meer kan in de toekomst, dus niet doen.
Maak er een leuke dag van, kom optijd zodat je nog lekker op je gemak wat kan eten of drinken daar.
Parkeren vraag ik jullie om te doen op de aangewezen locaties, dit om een verkeersinfarct te voorkomen en geen hinder te veroorzaken in het dorp.
Graag deze regels respecteren.

Parkeren:
Vanaf Neede of Enschede N18 parkeren op de
Rietmolenseweg, Eibergen (Parkeerplaats De Bijenkamp)
Vanaf N18 Doetinchem parker op de Kiefte
Kiefteweg/Venneslatweg

Tot daar!

Bij deze wil ik dan ook Dream Fireworks enorm bedanken en hun partner Europla die speciaal uit Spanje komt om op te bouwen!
Ook wil ik Thijs en Madelon als organisatoren van het evenement bedanken, en natuurlijk de gemeente Berkelland voor hun vertrouwen!

Hopen op goed weer!
Mocht er iets onverwachts veranderen horen jullie dat van mij.
Goed geregeld gozert, knap van je dat je met crowdfunding iets heb georganiseerd wat redelijk uniek is in Nederland. Ik hoop voor je, en verwacht het ook wel, dat het een succes wordt.

Lancieri

Member
Lekker bezig kerel, nog een paar nachtjes slapen en dan ben je mooi de eerste die het gelukt is dit in nl te organiseren. Ik hoop dat de relatie met de gemeente in stand kan houden. Denk aub aan alles en iedereen in een straal van 10 km in te lichten. De mascleta in Scheveningen heeft nog lang nagedreund, veel gedoe over geweest.

vuurvent

Registered User
Lekker bezig kerel, nog een paar nachtjes slapen en dan ben je mooi de eerste die het gelukt is dit in nl te organiseren. Ik hoop dat de relatie met de gemeente in stand kan houden. Denk aub aan alles en iedereen in een straal van 10 km in te lichten. De mascleta in Scheveningen heeft nog lang nagedreund, veel gedoe over geweest.
Ja alle agrariërs zijn ingelicht in een straal van 15km, plaatselijke krant staat een stukje in. En zelf ga ik nog flyeren van de week in de directe omgeving.
Dan denk ik dat ik mijn best gedaan heb.

vuurvent

Registered User
Zijn er nog mensen uit de directe omgeving van Eibergen die vrijdag willen helpen flyeren? Heb een bepaald stuk van de omgeving gekregen die verplicht geïnformeerd dient te worden, velen handen maken licht werk, PM me, thanks.

Bovenaan