Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, maar er moet nog het een en ander geproduceerd worden.gaat deze show wel door eigenlijk?
Ja die kan ik ook wel waarderen, al een tijdje niet meer gehoord en of gezien.Een paar fluitbommen van Turis svp?
Phoooh ?Dirk Maas show komt ook binnenkort, en die is dan toegankelijk met ticket verkoop. Iets met 15x 16" En 25x 12" 50x 8" Zoiezo + de rest. En een dagshow.
Binnenkort upload ik als ik de info heb een trailer daarvan op me kanaal met een link naar de kaart verkoop.
Dirk Maas show komt ook binnenkort, en die is dan toegankelijk met ticket verkoop. Iets met 15x 16" En 25x 12" 50x 8" Zoiezo + de rest. En een dagshow.
Binnenkort upload ik als ik de info heb een trailer daarvan op me kanaal met een link naar de kaart verkoop.
@vuurvent zit momenteel in VLC dus geen idee wanneer die dit leest, maar wat ik er over kan vertellen blijft het op later dit jaar staan.Hoi Vuurvent, is hier al meer over bekend? Waar en wanneer is dit evenement en vooral waar kunnen we tickets kopen? Dit klinkt namelijk wel ontzettend interessant.
Het zou 1 april plaatsvinden maar was nog niet alles optijd gereed. Heel binnenkort wordt er een nieuwe datum geprikt en zodra de kaartverkoop begint zal ik een topic aanmaken op de forums.Hoi Vuurvent, is hier al meer over bekend? Waar en wanneer is dit evenement en vooral waar kunnen we tickets kopen? Dit klinkt namelijk wel ontzettend interessant.