Krimpen aan den IJssel

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Wanneer: 14-Sept-2011
Plaats: Krimpen aan den IJssel
Provincie: Zuid-Holland
Wie: ?
Kaliber: Consumentenvuurwerk
Tijd: 21.45
Waarom: Wielerronde van Krimpen
Extra Info: Sponsored by WD Trading
aankondiging

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Dit jaar werd het vuurwerk door Pyromax geschoten.
en ik vond het een heel stuk beter als vorig jaar.
leuke en afwisselende produkten.
leuk om te weten is dat de show met het cobra systeem geschoten is.
werkt erg goed.
gewoon 10 minuten genoten.
film komt later.

Tony

Administrator
Medewerker
Geschoten dus met onze cobra firing systeem! Het werkte allemaal makkelijk en goed zoals het hoort.

Het was een leuke show met voornamelijk spullen van Zena Nederland en de silver salute van Wolff en The Wave van Bonfireworks. Thanks voor de film Vin.

KoenL

Registered User
Geschoten dus met onze cobra firing systeem! Het werkte allemaal makkelijk en goed zoals het hoort.

Het was een leuke show met voornamelijk spullen van Zena Nederland en de silver salute van Wolff en The Wave van Bonfireworks. Thanks voor de film Vin.

Zo te zien foutloos geschoten? Niets blijven staan voor zover je weet?

Van begin tot eind leuke producten in de show gebruikt. Mooie kleuren combinaties

Tony

Administrator
Medewerker
Zo te zien foutloos geschoten? Niets blijven staan voor zover je weet?

Van begin tot eind leuke producten in de show gebruikt. Mooie kleuren combinaties

Inderdaad. 18 Kanalen gebruikt dus het volledige systeem en dan 3 modules want het vuurwerk komt van 3 posities.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Gistermiddag werd ik door Tony gebeld met de vraag of ik zin had om mee te helpen met opbouwen aan deze show in Krimpen Aan De IJssel. Uiteraard! In de avond naar de schietlocatie toegereden.

Daar aangekomen, even kennis gemaakt met de schieters en begonnen met het bevestigen van de ontstekers op de cakes en de fonteinen. Daarna de potten op de 3 posities gezet. Daarna gekeken hoe het cobra systeem werkte. Dit was echt kinderlijk eenvoudig. De show werd geschoten vanaf 3 posities, op iedere positie stond een Cobra module die volledig gevuld was. 18 Kanalen dus.

Tijdens de opbouw heb ik wat foto's gemaakt. geniet ervan!

Cobra_01.JPG

Cobra_02.JPG

Cobra_03.JPG

Cobra_04.JPG

Opbouw_011.JPG

Opbouw_021.JPG

Opbouw_031.JPG

Opbouw_041.JPG

Opbouw_051.JPG

Moontan

Moderator
Medewerker
Zeker een leuke show. Vindt de shows van Pyromax (vh Jaco) altijd wel leuk om naar te kijken omdat ze putten uit een groot aantal collecties. Daarom zal hun show nooit hetzelfde zijn.
By the way: de foto,s van de opbouw zijn ook altijd leuk om te zien.
Dank heren

Bovenaan