Timvdlinde
Registered User
Bij mij kriebelt het ook al ben al dagen met een lijst bezig
Iemand ook al het verschijnsel dromen dat je je op oudjaarsdag verslaapt en pas rond 22:00 beneden komt?
Heb ik namelijk al vaker deze maand gehad.
Nee joh geen zalf, wij zijn toch echte mannen!
Het beste medicijn volgens de huisarts is:
1) Kijk 3x daags op FPM, daar kun je goed van slapen.
2) 2x per dag stomen. Vul een schaal met warm water, doe daar het kruit in van 10 kananonslagen in ga er 5 minuten boven hangen. Gebruik i.p.v. een doek een vuurwerkfolder van Wolff of BonFireworks.
:wink::tounge::hehe!:
Nee dit jaar eigenlijk niet geen idee waarom aan het eind van 2010 verschrikkelijke dingen meegemaakt dus hmm tijd voor een echte party heb ik niet dus nee het kriebelt NOG niet!
Of het kriebelt?
De jeuk begint traditioneel met Serious Request, tijdens de kerstdagen overgaand in de Top 2000 en dan aftellen naar de 29e dat ik mijn vuurwerk kan afhalen.
Mijn vrouw word nu al gek bij de gedachte waar ik de laatste dagen van het jaar allemaal mee bezig ben!
Is ook traditie......:tounge:
Alsof we in één huis wonen, hier precies hetzelfde.
De Top2000 staat weer aan. De laatste lootjes worden geteld! :-D
De kriebels zijn inmiddels in volle gang. Morgen heb ik lekker de boel in huis en kan ik rustig genieten van de voorpret. Maar deze dagen voor oudjaarsdag kunnen mij ook niet lang genoeg duren hoor. Dat wachten terwijl je collectie op tafel staat te pronken vind ik ook iets om van te genieten. Haha en dan nu & dan opstaan van de bank om nog eens even door je vuurwerk te neuzen en het goed te bekijken :hehe!:
Kortom...Lekker de kachel aan, goed glas booze erbij, de tafel vol vuurwerk, Top2000 die door de boxen pompt en de dag der dagen binnen handbereik = ON-BE-TAAL-BAAR-!