kriebelt het al?

Jean Cross

Registered User
Pff, kriebelen.? Al complete uitslag over mijn hele lichaam en nu al eindejaarsstress (Krijg ik alles wat ik besteld heb.? krijg ik mijn projecten op tijd af.? etc.......)

Wordt nu al volslagen idioot als ik er aan denkt..... Was het maar vast 1 januari.... NOT.! :-D

Gertjanberg

Registered User
Kortom, de kriebels zijn intussen al aardig aanwezig, zelfs de vlinders in mijn buik.!
Heb af en toe zelfs al last van de welbekende 29-30-31ste stress (gaat het allemaal lukken.? Is alles wat ik besteld heb, aanwezig.? is de opbouw van de show goed.? Hoeveel tijd heb ik nog.?)

Overall heb ik er weer helemaal zin in.! :love: En al jullie verhalen versterken dit alleen maar :idea:

Op naar 2010.!

Gr, Jeffrey

haha, doe maar voorzichtig met die vlinders, straks ontploffen ze :-D

magnolia

Registered User
gister kwamen 2 buurjongens over de vloer waar ik ieder jaar mee samen stook .
het gesprek ging dan ook gelijk over vuurwerk .
gister avond liep ik de laatste ronde met de honden en rook de vorts in de lucht .
ja en dan krijg je toch behoorlijk de kriebels .
sterker nog ik moest gister avond nog gouw naar de benzine pomp voor shag .
en terwijl ik daar heen reedt had ik het gevoel dat ik naar een meeting ging met een demo .
zelfs de geur van kaars vet doet mij denken aan kerst
ik had de laatste tijd al het gevoel dat ik nodig eens moest gaan kijken wat ik hebben wil dat jaar .
na gister en nog meer van die kleine dingetjes wordt het toch echt tijd voor acktie .
dus al julie mij zoeken ik zit en het pd :cool:

Wolff_freak7

Registered User
het kriebelt hier al behoorlijk moet ik zeggen..
nu het kouder wordt en zo langzaam maar zeker de shows in zicht komen,
en als ik zo af en toe geknal hoor..
heerlijk gevoel!

Davis

Registered User
Kriebelt het al?? Ik krats me wat af de laatste paar weken! Ik verheug me wel vaker heel ver van tevoren op dingen, maar met vuurwerk is het toch wel extra speciaal. Het is nog maar anderhalve maand, maar het zullen lange dagen worden.

Maar op 30 december zitten we savonds allemaal achter de pc voor de laatste keer piekeren wanneer we nou eindelijk mogen gaan knallen. En die avond komt sneller dan je denkt xD

Nog EFFE!!

Davis

Registered User
Droge huid? Probeer Zwitsal ofzo...

Zonder dollen, bij mij zal het vanzelf ook wel minder gaan kriebelen, je lichaam kan zoveel spanning vast niet aan. Hopelijk gaat de tijd dan sneller, anders moet ik mijzelf dadelijk nog invriezen, en hopen dat ze me rond de 29ste ontdooien.

selwyn

Registered User
Ik heb juist vandaag een tube Zwitsl baby creme gehaald in de hoop dat de jeuk wat minder wordt. Wat is er dit jaar toch allemaal weer voor moois te krijgen. Bekend probleem ik kan weer eens niet kiezen.

KruitFreak

Registered User
Nee joh geen zalf, wij zijn toch echte mannen!

Het beste medicijn volgens de huisarts is:

1) Kijk 3x daags op FPM, daar kun je goed van slapen.
2) 2x per dag stomen. Vul een schaal met warm water, doe daar het kruit in van 10 kananonslagen in ga er 5 minuten boven hangen. Gebruik i.p.v. een doek een vuurwerkfolder van Wolff of BonFireworks.

:wink::tounge::cool::hehe!:

polleke45

Registered User
Nee joh geen zalf, wij zijn toch echte mannen!

Het beste medicijn volgens de huisarts is:

1) Kijk 3x daags op FPM, daar kun je goed van slapen.
2) 2x per dag stomen. Vul een schaal met warm water, doe daar het kruit in van 10 kananonslagen in ga er 5 minuten boven hangen. Gebruik i.p.v. een doek een vuurwerkfolder van Wolff of BonFireworks.

:wink::tounge::cool::hehe!:
Het WERKT !!

Bovenaan