kriebelt het al?

mrwhoopee

Registered User
morgen ff wat kleine dingetjes halen voor me broertje ff 2 dagen te vroeg ff wat met hem uitproberen (is zijn 1ste jaar dus ) en dan 30e het grote vuurwerk ophalen en 31 december mijn eigen kleine spul afsteken word leuk ik ben al vanaf half julie in de ban van het vuurwerk ff site hier product daar nog maar 24 uur en ik heb weer vuurwerk ik kan weer leven :D:D :p:p

edje30

Registered User
Heeerlijk dat gevoel dat ik morgen het huis weer vol heb met vuurwerk ik kan niet wachten jiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

Pyroclastic

Registered User
Kriebelen, ik kan de laatste dagen niet meer wachten en die kerstdagen leken een eeuwigheid te duren. Gelukkig kunnen we morgen "kruitsnuiven". Heerlijk :)

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Het kriebelt niet meer.

Het raast, giert en bonkt!
Het is m'n vuurduivel die staat te popelen om de 31ste los te gaan.

Heartworm's winter tour '09:
Steenbergen, Lopik, Leusden, Ede, Tiel, Westendorp, Nijverdal, Steenwijk of Koekange
Beetje jammer dat ik op elke lokatie maar een kilo kon bestellen...:cry:, anders zou ik teveel in de auto hebben...:blink1:

olaf81

Registered User
Met de gedachte dat je morgen vuurwerk kan halen,gaat het vanavond lastig worden om te slapen...ik kan niet wachten totdat ik al dat spul in mijn handen heb(met name de silver salute):love:

jetztgehtslos

Registered
Ik moet eerst maar een tijdje verzinnen hoe ik ga bezuinigen.
Heb wel even voor denk ik zo.

Eerst de komende 3 saaie maanden weer door zien te komen.

looneytunie

Registered User
Haha, het kriebelt niet alweer maar het kriebelt NOG STEEDS!
Had op 1 januari meteen na het laatste potje en ontzettend heerlijk gevoel. Ik had heerlijk vuurwerk en leuke reacties gehad. En ik wist dat het genoeg was voor 09/10 maar ik keek al uit naar 10/11.
Wat? Ik was met oud en nieuw al bezig in mijn hoofd met het maken van een lijstje van 10/11!

Nu gewoon het "normale leven" weer oppakken en weer naar school, werk en leuke dingen doen. Maar toch is er altijd dat kleine mannetje in je kop wat 24/7 probeert boven de rest uit te komen en staat te schreeuwen: "VUURWERK! VUURWERK!".

Haha, nu lijk ik gewoon gek!

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Ja, dat is nu voor het eerst dit jaar ook mijn probleem. Het houdt niet op te kriebelen...
Zeker omdat ik nu ook weet wat dat wazige feestje in Valencia inhoudt.

bridge

Bronzen Member
Gisteren al weer vuurwerkoverleg gehad met aantal freaks. Voorbereiding 2011. en eindevaluatie 2010. Wat ging goed, wat ging fout, wat kan anders, etc. Vielen af en toe weer harde woorden. Maar uiteindelijk staat 2011 al weer aardig in de steigers.

Bovenaan