kriebelt het al?

Damieen

Registered User
Haha..geweldig jongen. Doet me denken aan "toen ik nog jong was"..lol. Ben ondertussen 39, maar het komt iedere oud en nieuw weer terug. Ik was toen 14 en mocht ook voor het eerst zelf afsteken (met pa natuurijk op de achtergrond toekijkend ;))Vooral veel plezier, en voorzichtig natuurlijk.

kleinevwkfreak

Registered User
Haha..geweldig jongen. Doet me denken aan "toen ik nog jong was"..lol. Ben ondertussen 39, maar het komt iedere oud en nieuw weer terug. Ik was toen 14 en mocht ook voor het eerst zelf afsteken (met pa natuurijk op de achtergrond toekijkend ;))Vooral veel plezier, en voorzichtig natuurlijk.

Gaat wel lukken, probeer met 10 vingers thuis te komen:blink1::amuse:

nitraat4life

Registered User
Hoor steeds meer knallen ik word zelf helemaal gek haha, hoop dat de voorverkoopdagen snel komen kan ik ook stiekem beetje tolletjes en stil vuurwerk stoken.

Laatst bewerkt door een moderator:

vincent1302

Registered User
Kriebelt het al?

En of het kriebelt? Ik moet zeggen sinds half november kriebelt het ziekelijk (misschien een beetje kinderachtig maar heb al menig morning glory verstookt). Ik fiets als ik terug van m'n werk naar huis ga langs 3 vuurwerkdealers en iedere keer betrap ik me erop dat ik me bedenk hoe ik binnenkort m'n kruitbuit weer binnen ga halen. Het kriebelt helemaal als er weer eens een goede knal (soms ook met goede flits) te horen is. Ik kan niet wachten tot het weer de 29ste is en ik ook weer af en toe wat (stiekem) kan gaan "proberen".

Laatst bewerkt:

marlboro20

Registered User
Yep vanaf half september.....
Basis bestelling is de deur uit, nu nog wat extra's verzinnen...
Al 300 keer bestelling samengesteld en nog vaker afsteekvolgorde bepaald.
Laat oudejaarsdag maar komen!!

Timm22

Registered User
Kriebelt het al?!

HET JEUKT!!!! hahahaha

Alle bestellingen zijn gedaan.. nu aftellen,en owwww wat duurt dat lang!

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Vanavond nog vuurwerk van de Action afgestoken, waaronder kinderpakket sterren en poppers, morning glories en zilverfonteintjes (ijsfonteintjes)
Het kriebelt nu dus helemaal als een malle!

beter lang wachten, dan misschien nooit meer vuurwerk afsteken.

STOP VUURWERK VANDALISME!!!!!!!!!!!!

Rotjes

Registered User
Eigenlijk kriebelde het tot twee weken geleden nog bijna niet, maar sinds er de hele tijd al geknald wordt begint het toch wel te kriebelen.

bjorn2202

Registered User
Het Begint sind deze week echt te kriebelen....
er word al veel afgestoken bij ons

Maarja nog ff 29 DEC... en dan hebben we alles weer binnen...

Djpyro

Registered User
Dit jaar gaan we overdag even het nieuwe pandje van een collega (dj) inwijden met een straat show (licht en geluid) en flink wat knal vuurwerk en savonds gewoon in mijn eigen straatje.

Vorig jaar voor het eerst bij mun vriendin in de straat gevierd en in die straat is 1 persoon dan die ook wat meer van vuurwerk houdt als "andere" mensen maar die straat weet dus ook wat voor een jongen mijn vriendin dus uitgezocht heeft. haha. Ik had direct wel een goede beurt, want ze vonden het wel super daar dus, terwijl ik niet heel wat bijzonders had, behalve dan 2 zink pijlen (de 905 en de 906) maar wel een leuk feestje. De buurman had dan 3x 100.000 klappertjes haha. Dus de straat ook lekker rood.

Maar zeker dat het weer kriebelt hier. Het komt dan ook wel heel dichtbij nu. ghehe. En zaterdag nog even naar de show van André en dan gaan we op naar de 31-12 10.00 uur.

niiicola

Registered User
Pff, bij mij kriebelt het ook! Net m'n vuurwerk besteld nu nog wachten tot 30 dec.
Heb vanmiddag wel al wat illigaal afgstoken :)

nathanchunkie

Registered User
NOG 13 dagen - 2 uur - 29 minuten - 30 seconde.
Dus ja het kriebelt echt heel erg. Heb me vuurwerk vandaag bestelt kan echt niet wachten om knallend het nieuwjaar in te knallen :)

Thomaaa

Registered User
Kriebelt als een gek. Ben al weer een tijd bezig. En sinds de demo van de Rijswijkse vuurwerkhal ben ik niet meer te houden. Wordt weer zo'n mooie dag. Heerlijk

Bovenaan