kriebelt het al?

Triforce

Registered User
Ja zo eind september begint het bij mij altijd weer te komen en ga ik alle vuurwerkfilms van anderen kijken. :nuts: Maar daar ben ik nu al bijna doorheen :p dus moet nu moeite doen om de dagen door te komen :toung: kan niet wachten op de kerstvakantie !! :laugh:

sebastiaantje

Registered User
Hier kriebelt het ook heel erg :cry:.. Ik probeer elke dag weer iets te verzinnen om de dagen door te komen maar wil niet echt lukken. Was het maar kerst ofso, het moet natuurlijk ook niet te snel gaan he.

Nee, haha ik zei als kind soms al in juni/juli was het maar alweer oud en nieuw. Toen zei mijn oma 'je wenst je zelf de dood in ' :weird:. Haha snapt iedereen wel he denk ik. Maarja , zoals nu mogen de dagen wel wat sneller gaan.

P.s ze moeten in nederland een extra afsteekdag hebben net zoals, in 'die schweiss' . En dan natuurlijk ook de horror knallrakete:nuts:

Greetz

strijkerman89

Registered User
van de zomen begon het al niet op vakantie geweest en 3 weken vrij en dan heb ik niets te doen dan maar ff google video kijken en zo ging het elke weekend als ik niet zinigs te doe had ondetussen alle filmpje wel 5 keer gezien maar het duurt mij zeker te lang 1 nov een paar site online en dan blijf ik er maar mee bezig

looneytunie

Registered User
Niks nuttigs te doen? Wat dacht je van een cursus Nederlandse taal?

Hier kriebelt al weer een tijdje! Helamaal sinds het verlanglijstje serieuze vormen aan begint te nemen( vind die functie nog steeds goud waard!)

Apeldoorn

Registered User
Niks nuttigs te doen? Wat dacht je van een cursus Nederlandse taal?

Hier kriebelt al weer een tijdje! Helamaal sinds het verlanglijstje serieuze vormen aan begint te nemen( vind die functie nog steeds goud waard!)

Volgens mij moet jij die cursus volgen, want het is helemaal niet hela[/]maal.

looneytunie

Registered User
Haha, typefoutje! :cheesy:
Wel een stomme plek om zo'n fout te maken. Oké, ik houd me mond voortaan. :embarrest:

Vannacht voor het eerst gedroomd over vuurwerk, dat ik door de regen 25km moest rijden op een Tomos samen met mijn vriendin om het vuurwerk op te halen 31 december om 10 uur 's avonds..

Markie

Registered User
Volgens mij moet jij die cursus volgen, want het is helemaal niet hela[/]maal.

En jij moet een cursus tags-plaatsen volgen haha :laugh:

Enne, gisteravond laat liep ik naar huis, en hoorde zo ergens een knal... toen begon ik al weer te fantaseren hoe heerlijk die dagen voor O&N zijn, en dan vooral de 31e, als je dan buiten rondloopt dat je overal knallen hoort en dingen de lucht in ziet gaan en dat je kruit ruikt.. heeeeerlijk :nuts:

Apeldoorn

Registered User
Sorry sorry, geen geruzie maarja ik kijk de heledag op youtube vuurwerk filmpjes maakt niet uit wat voor van heksenkringen t/m potten ik word gespannen als ik eraan denk soms heb ik echt zin om wat van vorig jaar aftesteken maarja.

Triforce

Registered User
Sorry sorry, geen geruzie maarja ik kijk de heledag op youtube vuurwerk filmpjes maakt niet uit wat voor van heksenkringen t/m potten ik word gespannen als ik eraan denk soms heb ik echt zin om wat van vorig jaar aftesteken maarja.

Haha doe dat dan, ik ben me al weer helemaal aan het uitleven met thunderkings van vorig jaar :p :love:

strijkerman89

Registered User
hey ik zoek geen ruzie maar ik wil wel ff zeggen dat ik last heb van dyslexie dus Nederland is voor mij soms een beetje lastig maar goed ik kan er wel beter opletten

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Maar tog Nederlands met een hoofdletter N!
Knap van je hoor.

Heren gaan we maar weer on topic!

Als iedereen nou even zijn post controleert voordat deze geplaatst word is dat voor iedereen makkelijker.

P.s. tog is ook geen nederlands woord. :nuts:

Quadriffis

Registered User
Lijstjes maken is echt heerlijk, mijn lijst heeft ook al een aardige definitieve vorm gekregen. Her en der al wat knopen doorgehakt en nu in afwachting van de lokale krantjes, ben zeer benieuwd!!! Daarna snel bestellen en wat leuke demo's bekijken.

Het houd me iedere dag bezig en ik kan ook uren lang lekker filmpjes kijken en op verschillende sites lijstjes maken voor als ik daar "zou" gaan bestellen.

olaf81

Registered User
Dat gekriebel begint nu toch echt op gang te komen en ik beleef het zoals ieder ander, zoals berekeningen en lijstjes maken en vooral filmpjes kijken en dan bedenken''zal ik hem halen of toch niet''maar moet eerlijk zeggen dat het met het jaar steeds moeilijker kiezen word met al die nieuwe collecties etc, want eigelijk wil je bijna alles hebben.:bigsmile:

Op naar de eerste demo in rijswijk:):):)

Laatst bewerkt:

Steve88

Registered User
Het is nu 21-11-2009 het nu begint het echt wel te kriebelen, alle vuurwerksites af gaan die er maar zijn filmpjes bekijken van andere vuurwerkfreaks uiteraard.
En het ergste is nog wel dat ik me countdown al weer heb aanstaan in msn :p

Dus voor mij is nu ook echt het aftellen begonnen.
Groeten

NGB

Registered User
Laatst maar eens begonnen met het maken van lijstje,
Beetje de online folders bekijken en schattingen maken hoe of wat.
Maar je hebt altijd wel een beetje in je hoofd van wat je ongeveer allemaal wilt hebben.
Het is nu dan wachten tot je de definitieve prijzen hebt zodra de Folders in de bus vallen.
Denk dat het nog week of 2 gaat duren voordat ik pas mijn eerst heb (snik).

Maar begint aardig te kriebelen hier, en de tijd gaat ook zo snel.
Voor je het in de gaten hebt is het alweer een week verder,
Het moet ook weer niet te snel gaan allemaal, anders heb je er niet eens tijd voor om er echt van te genieten.

Ik bedoel het is alweer bijna eind November!

kleinevwkfreak

Registered User
:nuts:Jaazeker!!!:nuts: M'n ouders worden volgens mij al helemaal gek van me:toung:
Eigenlijk word dit pas egt de eerste dag dat ik zelf af ga steken:embarrest:
Vorig jaar een beetje van vrienden en 's avonds met me vader, maar dit jaar zelf:nuts::love:

Bovenaan