kriebelt het al?

GMP82

Zilveren Member
Eeeey ?? (amazed) liever gewoon hallo,of ander opening
Kwas,kheb
Pas maar op met je sms taal:blink1:

no offence maar ze hebben dit liever niet bovendien snapt niet iedereen dit!
Bovendien heeft jou reactie niks met het onderwerp te maken of het al bij je kriebelt.

Groeten RED

Het is goed bedoeld, maar laat dit soort commentaren maar aan ons over, komt helemaal goed. No offence :smile:

miguel 0172

Registered User
Het kriebelt zeker al een tijdje,dus dan maar af en toe iets testen bijv na een verjaardag of het Nederlands eftal:cool:...tja je moet wat he..:bigsmile:

NGB

Registered User
Ik kan niet zeggen dat het echt kriebelt bij me.
Zit nog echt te veel met mijn gedachten bij de Zomer haha.
Zo heb je steeds wat om voor naar uit te kijken,
Dus dat gekriebel en gejeuk komt vast nog wel!

Puha!

Registered User
Man ik ben ook besmet ik begon een weekgeleden met een oud aangepast rotje en nu kan ik nergens anders meer aan denken

Jean Cross

Registered User
Bij mij kriebelt het 60s/60m/24u/7d/52w/12m/365d.!:nuts: Ben blij dat alles weer op gang is gekomen en er daadwerkelijk weer gepland & gerekend kan worden met honderden conceptlijstjes :push:

Ik heb mijn foto's van afgelopen jaarwisseling al meerdere malen bekeken met de gedachte, DAMN, DAT WAS LEUK.! Nu kan ik niet wachten om weer een showtje in elkaar te draaien met de klassiekers zoals Blue Voodoo (Lesli), Thunderking (Herlat, Zena) en Jewel in the Crown (Broekhoff). Ook de nieuwe (en goedgeprijste) artikelen van 2008 zoals, Fire in the Night (Beko), Sniper (Wolff) en Green Glitter Missle Battery (Beko) zullen weer in mijn show pronken. Ook kan ik niet wachten om de nieuwste producten te gaan verwerken in mijn show zoals Silver Salute :)nuts:Wolff) en wat Pyro shopper cakes (Lesli).

Kortom, de kriebels zijn intussen al aardig aanwezig, zelfs de vlinders in mijn buik.!
Heb af en toe zelfs al last van de welbekende 29-30-31ste stress (gaat het allemaal lukken.? Is alles wat ik besteld heb, aanwezig.? is de opbouw van de show goed.? Hoeveel tijd heb ik nog.?)

Overall heb ik er weer helemaal zin in.! :love: En al jullie verhalen versterken dit alleen maar :idea:

Op naar 2010.!

Gr, Jeffrey

Michel_G

Zilveren Member
Begint hier nu toch ook al te kriebelen.

Begon eigenlijk al een beetje met mijn zomervakantie in Zwitserland. Toevallig viel 1 augustus daar midden in, dus dat betekende al één en ander aan vuurwerk afsteken (en show bekijken). Dat geeft toch al een leuke aanzet voor de nodige kriebels.

Na afgelopen avond mijn 2de (dealer)demo gezien te hebben begint het nu toch wel echt te kriebelen. Zeker als je al die (nieuwe) produkten ziet, begin je zelf al wel stiekem lijstjes te maken in je hoofd en plannen te maken voor een eventueel showtje!

Begint nu toch wel echt te jeuken!

Laatst bewerkt:

PyroFreakk_

Registered User
Jaja zeker, 'tis 2 of 3 weken rustig geweest na nieuwjaar ,maar toen ik de foto's en filmjes weer bekeek werd ik wr heleml gek ;D
Ik heb nou al een paar lijstjes ligge,maar ik weet gewoon nie wa ik moet kieze :s
Er komt elk jaar weer nieuw vuurwerk enzo.. maar je weet ni eens ofie wel hard knalt enzoo .. ^.^
En nu mr aftelle..

PyroFreakk_

Registered User
Bij mij kriebelt het 60s/60m/24u/7d/52w/12m/365d.!:nuts: Ben blij dat alles weer op gang is gekomen en er daadwerkelijk weer gepland & gerekend kan worden met honderden conceptlijstjes :push:

Ik heb mijn foto's van afgelopen jaarwisseling al meerdere malen bekeken met de gedachte, DAMN, DAT WAS LEUK.! Nu kan ik niet wachten om weer een showtje in elkaar te draaien met de klassiekers zoals Blue Voodoo (Lesli), Thunderking (Herlat, Zena) en Jewel in the Crown (Broekhoff). Ook de nieuwe (en goedgeprijste) artikelen van 2008 zoals, Fire in the Night (Beko), Sniper (Wolff) en Green Glitter Missle Battery (Beko) zullen weer in mijn show pronken. Ook kan ik niet wachten om de nieuwste producten te gaan verwerken in mijn show zoals Silver Salute :)nuts:Wolff) en wat Pyro shopper cakes (Lesli).

Kortom, de kriebels zijn intussen al aardig aanwezig, zelfs de vlinders in mijn buik.!
Heb af en toe zelfs al last van de welbekende 29-30-31ste stress (gaat het allemaal lukken.? Is alles wat ik besteld heb, aanwezig.? is de opbouw van de show goed.? Hoeveel tijd heb ik nog.?)

Overall heb ik er weer helemaal zin in.! :love: En al jullie verhalen versterken dit alleen maar :idea:

Op naar 2010.!

Gr, Jeffrey

En zo gaat het bij mij ook elke jaar :nuts:

ThunderBall

Registered User
Hier begint het altijdt zo rondt eind september begin oktober te kriebelen, inmiddels alweer even elke dag op het forum en aan het zoeken naar de nieuwe vuurwerk reclames, filmpjes bekijken en het lijstje is al weer voor 75% klaar.:cool:

sebastiaantje

Registered User
Als, ik er zo over na denk en de titlel van deze thread zie dan denk ik, JA ik denk er vrijwel ook het gehele jaar aan met plezier:smile:. Vooral als er een show is bij kermissen enzovoort dan ben ik al niet meer te houden. Maar natuurlijk begint het nu steeds erger te worden. Ik wou wel eens gewoon iemand bij mij in de buurt hebben die net zo'n freak is als mij want, mijn ouders enzo en kameraden hebben zoiets van, sjonge jonge wat kun jij lullen over dat vuurwerk en hebben zoiets van , ' kun je het nou over iets anders hebben':cry::evil:. Daar baal ik wel van als ik er nu zo over nadenk. Maarja, ik heb MEZELF en kan me prima alleen vermaken.:nuts::smile:. Met oud en nieuw vindt iedereen het trouwens wel leuk, die enthousiasme:smile:.

GrEetz

nero

Registered User
Hier kriebelt het ook al zeker..
Het samenstellen, lijsten maken en nieuwe cakes uitzoeken heeft ieder jaar weer zijn charme :)
Films van vorig jaar terugkijken, verhalen en ideeen lezen van anderen.
Heerlijk :D

*red een boom, eet een bever*

Subarashii

Registered User
Hier kriebelt het ook heel erg :cry:.. Ik probeer elke dag weer iets te verzinnen om de dagen door te komen maar wil niet echt lukken. Was het maar kerst ofso, het moet natuurlijk ook niet te snel gaan he.

Bovenaan