kriebelt het al?

Sweet Laker

Registered User
Al zou je wel vuurwerk kopen in België, dat moet ieder voor zich weten,..

En kinderen van 12 zien we inderdaad niet graag met vuurwerk van dergelijk kaliber rondrennen, gelukkig dat ze in België ook een leeftijdsgrens hebben en het eerder aan de illegaal verkoper zal liggen als het in verkeerde handen valt, dan aan de vuurwerk verkoper in België, die daar volgens zijn eigen wetgeving, legaal vuurwerk verkoopt.

binkie

Registered User
Al zou je wel vuurwerk kopen in België, dat moet ieder voor zich weten,..

En kinderen van 12 zien we inderdaad niet graag met vuurwerk van dergelijk kaliber rondrennen, gelukkig dat ze in België ook een leeftijdsgrens hebben en het eerder aan de illegaal verkoper zal liggen als het in verkeerde handen valt, dan aan de vuurwerk verkoper in België, die daar volgens zijn eigen wetgeving, legaal vuurwerk verkoopt.

naar mijn weten mogen ze dat spul niet aan belgen verkopen,ze hebben het speciaal voor de ollanders (sorry als ik het fout heb)

Richardus

Registered User
Ik krab me het hele jaar door stuk van al de kriebels!

Ik zal de buurt een warm welkom geven met een heerlijk stukje vuurwerk zodat ze in ieder geval meteen weten waar ze aan toe zijn :cheesy:

Haha, dat heb ik ook gedaan afgelopen jaarwisseling :bigsmile: De kinderen van de buren zeggen nog wel 'ns; 'jij had toch zoveel vuurwerk?' :bigsmile:

Weten zij veel (als ik het hier vier) wat hun dit jaar te wachten staat... :nuts: :noworry:

elgielo

Registered User
Vanmorgen even naar wimmers hermans gereden in maaseik,alleen even gekeken naar het vuurwerk,en een folder gevraagd. Ik koop nooit vuurwerk in belgie!!!!

trouwens er lagen weer wat nieuwe knallers toffees genaamd met 2 gram flash ik moet er niet aan denken dat daar dadelijk kinderen van 12 jaar mee op straat gaan rennen die troep mogen ze van mij echt verbieden

Mischien een gewetensvraag als ik het zo mag stellen maar wat deed je zelf toen je 12 was? :blink1:

Don't blame them

binkie

Registered User
Mischien een gewetensvraag als ik het zo mag stellen maar wat deed je zelf toen je 12 was? :blink1:

Don't blame them

toen ik 12 was en dat was in 1990 speelde ik met babypijltjes rotjes grondbloemen en jumping jacks ik heb nooit vuurwerk uit het buitenland gehad!!!

-Lesl-

Registered User
Of het kriebelt?
Ja want het plannen doe je natuurlijk wel vroeg dus dan denk je aan die dag die steeds dichter bij komt, hoe je het gaat doen enzovoort

Roeland FPM

FPM Filmer
Bij mij kriebelt het het hele jaar wel een beetje, maar het begint pas echt als binnen en buitenlandse importeurs met nieuwe producten en lijnen komen. Dan moet ik toch eerlijk zeggen dat er menig projectjes door mijn hoofd heen gaan haha:push:.

Herdervriend

Registered User
Ik liep eigenlijk al af te tellen sinds 2 Januari dit jaar LOL xD

Maar goed, ik heb geen werk deze zomervakantie gevonden, dus nu tel ik niet meer af, want zonder enige inkomen, kan ik geen vuurwerk kopen. Dus:(

Smokey

Registered User
Kriebelen doet het het hele jaar door, wellicht in de zomer wat minder maar nu september weer is aangebroken dan is het gekriebel weer op volle sterkte.

@ Hervervriend: Wellicht vakkenvullen in de supermarkt? Folder rondbrengen?

boozebelly

Registered User
Nu alle nieuwe producten beetje bij beetje bekend worden, de eerste demo's voor de deur staan, het steeds weer iets vroeger donker word en het weer langzaam aan een najaars karakter krijgt begin ik al aardig in de stemming te raken :amuse:

Vanaf Februari tot Juli houd ik mij niet echt bezig met vuurwerk, dan kijk in 1x per week of minder op de forums. Maar als eind juli de jaarlijkse vuurwerkshow hier in de stad weer losbarst dan komen de kriebels weer.

Ik heb nu zelfs alweer een lijstje gemaakt met producten die ik zeker wil hebben dit jaar, leg alweer extra geld opzij en ben al aan het kijken waar en hoe ik oudjaarsdag zal gaan vieren dit jaar.

Als straks de eerste websites van dealers weer online komen en de folders binnen komen slaat de kriebel om in hardnekkige jeuk.
Ik heb voor vrijdag 11 december zelfs al een vrije dag opgenomen omdat ik dat weekend nodig ben om mijn bestellingen te plaatsen.
Dat word super, 3 dagen lang vergelijken, puzzelen, ijsberen en bestellen onder het genot van de nodige biertjes en muziek :amuse:

31 December is nog ver weg, maar het lange voorspel maakt de uiteindelijke climax oh zo heerlijk....(Huh?...:weird:)

Wat mij betreft is het feest al begonnen, het word weer superrrr!!!

edje30

Registered User
Kriebelen doet het zeker hoe dichter het bij komt hoe harder het gaat jeuken hahaha
dit jaar ga ik in steenbergen vuurwerk halen (original) bij de vuurwerkhal.
Ik vind het best spannend had vorig jaar bij de boerenbond gehaald in etten-leur.
Dus ik moet dit jaar best een eindje rijden, heb het er wel voor over. haha

word weer een super feestje !!!!!!

VinceVuurwerk

Registered User
Ik tel al af hoor NOG MAAR 117 DAGEN :D:D:D
ik heb mijn folder van vorig jaar nog en die ben ik nu al aan het bekijken en nu al geld aan het achter houden :D:p

MorningGlory

Registered User
Hier kriebelt het ook al.
Naast verschillende buitenlandse kraam, waar ik érg over te spreken ben (Weco), kriebelt het bij mij ook naar het NL spul.

Ben er achtergekomen dat er een Pro-Line dealert een 20 tal kilometer verderop zit en dat P-L spul is juist waar ik enthousiast over ben geworden.
Verkoopt tevens ook van die Asian budget line keeks en die zie ik ook wel zitten!

Ik zie mezelf al een paar Weco potjes met enkele P-L Yellow Cabs doorlonten, heerlijk.
And that's for a start!

RSMOOST

Registered User
Het kriebelde al Toen ik op vakantie was, de vuurwerkshows van het hotel.:smile1:

Sindskort is de ziekte weer begonnen!

Laatst bewerkt:

kief

Registered User
jazeker kriebelt het bij mij ook.. al flink wat geld aan de kant het leggen:p weet alleen niet waar ik dit jaar ga kopen. ben altijd in maasmechelen geweest bij smeets maar wil toch eens ergens anders gaan kijken!! iemand tips voor me?

funkie x

Registered User
eey, kheb vorig jaar asian budget style gehad maar kwas er niet echt over te spreken!!
kleine boeketjes en knalletjes van niks! wil je echt waar voor je geld dan zou ik naar wolff gaan

yellow cabs trouwens wel over te spreken

laterz
funkie x

Red Eagle

Registered User
eey, kheb vorig jaar asian budget style gehad maar kwas er niet echt over te spreken!!
kleine boeketjes en knalletjes van niks! wil je echt waar voor je geld dan zou ik naar wolff gaan

yellow cabs trouwens wel over te spreken

laterz
funkie x

Eeeey ?? (amazed) liever gewoon hallo,of ander opening
Kwas,kheb
Pas maar op met je sms taal:blink1:

no offence maar ze hebben dit liever niet bovendien snapt niet iedereen dit!
Bovendien heeft jou reactie niks met het onderwerp te maken of het al bij je kriebelt.

Groeten RED

Laatst bewerkt:
Bovenaan