kortingsacties randstad!

Pyrodoc

Registered User
Lees meer op het forum dan dat ik eigenlijk post,maar moet ik toch eens een keer vragen waar in de randstad er leuke acties zijn in de voorverkoop/verkoopdagen (ik zie ze niet in Utrecht)
Valt me op dat de grote steden in Nederland nogal buiten de boot vallen met kortingen terwijl er genoeg plekken buiten de randstad zijn zijn waar mooie kartonacties,of andere voorverkoopacties worden gehouden.
Weet iemand hier een reden voor? of kijk ik verkeerd, en moet beter onderzoek doen;)

Vuurwerk023

Registered User
Heel erg nuttig deze vraag, zal zelf ook wel eens willen weten of dit in de randstad is of op welke andere plekken dit soort acties met kortingen zijn.

Cccartman

Registered User
Ik( den haag ) had door een forumlid die ik heel dankbaar ben 40 procent korting op 3 minuten rijden.
Doe je volgend jaar toch met regio haaglanden mee

Dim

Product Beheer
Medewerker
Ik( den haag ) had door een forumlid die ik heel dankbaar ben 40 procent korting op 3 minuten rijden.
Doe je volgend jaar toch met regio haaglanden mee

Juist dat was een hele mooie! Ik weet dat er in Rotterdam dit jaar ook weer een kortingsaktie gehouden gaat worden. Maar het jaar is nog vroeg. Weinig winkel die nu ECHT alweer aan het aankomende seizoen denken. Meeste slapen of ruimen nog op!

Maar goed natuurlijk om je nu al te orienteren!

Rolla78

Registered User
Lopik is toch niet zover van utrecht...

Ik denk dat ik daar vanuit amersfoort dit jaar ook naar toe ga....

Bovenaan