korte film Lelystad_1998

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
omdat ik op mijn limiet zit van Vimeo.
Is dit een tijdelijke film van mooie stukkies uit de show van Lelystad 1998 , geschoten door de firma Wagenvoort uit Wapenveld. Dit vuurwerk werd toendertijd nog geschoten op een grasveldje naast een basisschool.
we staan ongeveer 50 tot 70 meter van de mortieren vandaan. dus alles knalt recht boven je. kickuh hoor. max kaliber zal wel rond de 10 a 12 inch geweest zijn. (jaja toen kon dat nog)

Tigger74

Registered User
Hey Vin.... man man wat kan er veel veranderen in 11 jaar tijd he!! Er zit toch wel erg veel tussen wat er toen gebeurde en wat er nu gebeurd hoor......
Het is wel jammer hopen dat het OOIT nog iets beter gaat worden..

Thanks voor de film..

Pyro Manny

Registered User
That was AWESOME! Their shells sounded just as loud as the German firework factory Steffes Ollig from videos of some past 90s shows I've seen online from pyro-reports.com in the past.

Gerko18

Registered User
Hey Vincent bedankt voor het delen van deze film.
Heb echt zitten genieten.
Dit waren gewoon de tijden. Ik kan het me nog goed herinneren dat ik dit als klein jochie zo heb mogen ervaren.
Ik blijf me toch iedere keer verbazen dat we nu op zo'n grote afstand moeten staan kijken. En dat we zulke calibers hier in Nederland haast niet meer zien.

Heel erg jammer!

Ik hoop dat ze in de toekomst wat soepeler weer gaan worden al zie ik dat niet al te rooskleurig in.

Bovenaan