Koninginnedag Vuurwerk Tilburg 2011

thunderboy

Registered User
Showtje werd prima geopend met strobo's, discoflashes en fontijnen.
Leuke langzame opbouw om vervolgens gelijk vol gas door te vlammen met wat heerlijke fluitbakken. Erg gave keuze, je hebt gelijk alle aandacht van het publiek, men wordt als het ware "in" de show gezogen
Hierna kwamen er diverse cakes voorbij, erg mooie beelden gezien waaronder de prachtige horse tails met gouden waaiers eronder en lekkere rauwe fluiters. Goede serie van cakes, toppie hoor en veel afwisseling. En dan nog een prima finale ook. Wij Tilburgers hebben genoten!

Hier de film:

Laatst bewerkt:

bridge

Bronzen Member
Ziet er idd goed uit. Alle mooie blokken van Vulcan zien we langs komen denk ik, want meestal schiet Beko in Tilburg. M.n. het begin is goed. Mooi gecomponeerd. Met ik denk de Bugano-fonteinen.

thunderboy

Registered User
Vulcan? Bugano? Nou, wat ik heb gezien waren toch uitsluitend Skyline consu cakes hehe...:cool:
Onlangs hoorde ik dat Beko hun shows niet zelf schiet, maar hier mensen voor inhuren.
Toch zijn het zeer leuke showtjes met redelijk wat afwisseling, van mij mogen ze volgend jaar weer schieten.

Laatst bewerkt:

bridge

Bronzen Member
Vulcan? Bugano? Nou, wat ik heb gezien waren toch uitsluitend Skyline consu cakes hehe...:cool:
Onlangs hoorde ik dat Beko hun shows niet zelf schiet, maar hier mensen voor inhuren.
Toch zijn het zeer leuke showtjes met redelijk wat afwisseling, van mij mogen ze volgend jaar weer schieten.

skylineblokjes zijn van Vulcan en die fonteinen zijn duidelijk die van Bugano. We zijn het dus eens.

thunderboy

Registered User
Wat jij "Vulcan BLOKKEN" noemde, noem ik Skyline consu cakes.
Ik herkende de produkten als zijnde Skyline, bij de eerste gedachte aan het woord Vulcan blokken in jouw 1e post denk ik niet meer aan consucakejes maar aan hele andere dozen.
En ook van Skyline zijn er hele mooie fontijntjes...

Laatst bewerkt:
Bovenaan