Kon het toch niet laten.

maxietheboss

Registered User
Ik had dit jaar met mezelf afgesproken om het rustig aan te doen, dwz ong. 20 euro aan overdag vuurwerk en 's avonds maar kijken naar wat andere de lucht in schoten.
Toen ik de eerste bestelling van 20 euro had opgehaald kon ik het toch echt niet laten om even langs mijn wolff dealer te gaan, het jeukte zo hard :p.
was van plan om de heavy3, hot shots, imperial, volcanoes, en de sky show te halen. De sky show was helaas (of gelukkig eigenlijk) uitverkocht en ben toen maar voor de sniper gegaan, wat een prachtcake is dat zeg.

kon ook dit jaar mezelf niet inhouden :p

Robin84

Registered User
Herkenbaar... Hahaha!

Ikzelf wilde voor max. € 350,- euro vuurwerk kopen. Ik zit nu op ongeveer € 600,- euro...

maxietheboss

Registered User
Herkenbaar... Hahaha!

Ikzelf wilde voor max. € 350,- euro vuurwerk kopen. Ik zit nu op ongeveer € 600,- euro...

Ik zit nu op 120euro, vind het zelf behoorlijk veel geld. Gelukkig weten mijn ouders niet dat het zoveel is want ik mocht dit jaar voor het eerst zelf het vuurwerk halen.

Robin84

Registered User
Oke dan!

Ook erg herkenbaar, hahaha! Daar heb ik vroeger ook wel eens last van gehad (zie topic ouders en vuurwerk).

greetz,

Robin

Th@ De@LeR

Registered User
Zou dit jaar ook niets afsteken en heb nu ook weer voor 250 euro staan. Bescheiden in vergelijking met andere jaren maar 0 of 250 is toch nogal een groot verschil.

EschR

Registered User
Moet zeggen dat het bij mij meevalt dit jaar.

Ik had een Fascinating Supreme pakket twv 135,- gewonnen, en met mezelf afgesproken dat ik zelf er nog voor max. 75,- bij zou kopen, ivm op kamers gaan komende maand. (Vorig jaar had ik voor zo'n 300,-)

Eerste bestelling op 5 december voor een hele nette 63,- erbij gekocht.

28 december kon ik me bij het passeren van een Cafferata dealer op het winkelcentrum toch niet inhouden en nog net in de voorverkoop voor 37,50 extra besteld.
Dus uiteindelijk zo'n 100,- uitgegeven. Niet aan m'n max. gehouden, maar toch redelijk binnen de perken.

Laatst bewerkt:

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Bijna iedereen zit weken van te voren lijstjes te maken om uit te zoeken waar je alles het goedkoopste kan halen. Alleen op de dag zelf wordt je altijd verleidt om extra te kopen en let je even niet meer op de prijs :laugh: Ik ken het 'probleem'

Z@P

Registered User
Elke keer zeg ik nu is het genoeg, maar morgen moet ik nog naar de winkel voor 2 nieuwe veiligheidsbrilletjes en ik voel de bui al hang want mijn laatste 20tigje zal er ook nog aangaan hahaha.

Bovenaan