Koetje´s lijst

Koetje

Registered User
Daar is ie dan, niet helemaal compleet, mis wat dingen van Royal in de database, en ook zal er tijdens de verkoopdagen vast nog wel wat worden aangeschaft hehe.
http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/1534

Paar leuke projectjes op stapel staan waaronder deze:
Showtails
Colorfull Crosette
2x Big 19
2x Frozen by Fire
3x Fire Emblem
5x Thunderstruck
4x Heavy Legend 49

Lekker rustig beginnen, tussenstuk met big 19 en fire emblem en daarna over naar het betere ram en roswerk

Volgens mij gaan we sowieso wel weer een lekker avondje tegemoet, ik heb er zin in!

Projectje:

Laatst bewerkt:

painkiller

Registered User
So, dat is een flinke lijst zeg! Ook behoorlijk wat te knallen.
Heb je de Professional Firebase Set (Red Dragon) met een leuke korting kunnen krijgen? Ik denk dat je voor +/- €41,= per cake wel een mooier showtje kan bedenken.

Koetje

Registered User
So, dat is een flinke lijst zeg! Ook behoorlijk wat te knallen.
Heb je de Professional Firebase Set (Red Dragon) met een leuke korting kunnen krijgen? Ik denk dat je voor +/- €41,= per cake wel een mooier showtje kan bedenken.

35% korting, vind ik wel een ok prijs voor dit pakket.

Flink knallen hoort erbij, zeker met al die fijne knalblokjes op de markt tegenwoordig.

Koetje

Registered User
Iemand nog tips voor een leuk project of iets veranderen aan het bovenstaande project?

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:

Koetje

Registered User
Definitieve lijst ziet er toch weer wat anders uit. Marijn en Breeschoten spul oa eraf, daarvoor in de plaats meer Rubro.

Van de Evolution lijn alleen nog een karton Lights of Heaven en 1 keer Fantasy, de rest eraf wegens tegenvallende prestaties.

Gertjanberg

Registered User
even rekenen, ehm dat is dan 10,1 kg dus je mag het niet in 1x meenemen haha. man man wat een lijst zeg!! hoe wou je dat wel niet ophalen joh? veel succes!

Koetje

Registered User
Met 2 auto´s, waarvan 1 station, moet wel lukken denk ik.

2 keer vuurwerk met een kroon en 1 keer passion flower moet er nog bij maar staan niet in de db.

Koetje

Registered User
Ja vind ik op zich wel jammer maar was onderdeel van een bestelling bij pyrovoordeel en die is komen te vervallen.

Wel een paar extra Secrete Salutes daarvoor in de plaats, ook niet verkeerd!

Bovenaan