Knokke-Heist - Valentijn vuurwerk 14-02-2013

hardcore0438

Registered User
Oké bedankt, ik had een uurtje geleden al mail gestuurd naar HC. Mocht uit de mail nog een ander antwoord komen (wat ik niet verwacht) zal ik het posten.

JefFreak

Registered User
Oké bedankt, ik had een uurtje geleden al mail gestuurd naar HC. Mocht uit de mail nog een ander antwoord komen (wat ik niet verwacht) zal ik het posten.
haha ja ik had hun vandeweek dus ook even gemaild,alleen wel raar dat vorige keer nog werd gezegd dat HC zelf zei om 20.00 en dat ik dan 19.00 door krijg
dus ben beniewd naar jouw antwoord

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Afgelopen jaar niet geweest, en nu toch maar weer geprobeerd, en ook al is het een eindje rijden... Zeker geen spijt dit jaar.

Een show gezien met alleen maar goede producten die met zorg uitgekozen waren en met veel gevoel en gevoel voor timing gebruikt zijn. Echt genoten!
Origineel, en de mooie bommen en single-shots bleven gewoon komen..... Goede soundtrack ook!
Echt staan genieten als een klein kind! Lovely!

Pyroworld heeft de film alweer online staan, waarvoor dank!

smilli

FPM Filmer
Show was erg goed, muziek keuze vond ik goed passend, timing was scherp, producten waren van hoogstaande kwaliteit en de themas waren gewoon erg goed uitgewerkt.
Complimenten aan de schieters!

Firecrack-R

Registered User
Time to say goodbye is op zichzelf al een prachtig nummer, laat staan begeleid door vuurwerk. Een hele goede keuze al zeg ik het zelf.

Leuke show verder.

Laatst bewerkt:

Pancake77

Registered User
Zo ook terug van nachtje Knokke, het was idd een heerlijk showtje, klappertanden mocht de pret niet drukken :hehe!:

Ik heb nog een aantal foto's van de setup gemaakt deze volgen later.

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Zeer nette show, mooie producten en goede timing. Jammer dat m`n auto last had van de winterdienstregeling anders was ik er wel heen gereden.

golddigger

Registered User
Ik kan met goed voorstellen dat mensen met dit weer het zekere voor het onzekere gekozen hebben, maar gelukkig was het vanuit Brabant goed te doen. Ik heb deze mooie show dan ook mogen aanschouwen.
Het was een hele mooie, goede getimede show op muziek en het ritje weer waard. Weer wat pracht bommen voor mij zien komen.
Complimenten aan H.C.

Wat foto's van mijn kant.

28v84nc.jpg

4sh5eh.jpg

2w6vxci.jpg

En een foto van de dikke finale
11gkd5l.jpg

Bovenaan