Knokke-Heist : Pirotechnica Padre Pio (Italy)

stefantvs

Administrator
Medewerker
Datum: 23-08-2014
Plaats: Knokke-Heist
Straat: Onbekend
Tijd: Onbekend
Wie: Pirotechnica Padre Pio (Italy)
Wat: proff
Waarom: Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist

hardcore0438

Registered User
Dennis, ben jij in 2012 niet in San Severo geweest ? Daar schoten ze toch een pyromusical :).
Ook hebben ze op Adelfia samen met Scarpato de pyromusical geschoten.

Laatst bewerkt:

Dennis010

Registered User
Dat klopt. Ik heb in 2012 zelfs een rondleiding gehad in hun fabriek. Erg gastvrije mensen :)

Moet je wel de goede video erbij zetten natuurlijk :)
Vanuit het schietveld gefilmd. Zonder die irritante vlammenwerpers in je beeld.

Laatst bewerkt:

Z@P

Registered User
Helaas niet wat ik had verwacht. Muziekkeuze was echt vreselijk en de regen gooide roet in het eten zodat ik niet optimaal kon genieten, de vrouw was maar de auto gevlucht. Voelde me zelf ook niet echt veilig meer op een gegeven moment met dat onweer zo dichtbij. Mooie producten maar waar waren de echte Italiaanse cilinders (meerslagen, stutata?) kan me niet voorstellen dat padre Pio ze vergeten was, moet een andere reden hebben,

Sent from my iPad using Tapatalk HD

hardcore0438

Registered User
BEdrijven als padre pio schieten in hun shows nooit studata's heb ik het idee. Het weer was inderdaad verschrikkelijk , heb gelukkig nog een soort van droog kunnen staan onder een afdakje maar de lol was er toch wel af.

VvanVuurwerk

Registered User
Vond de eerste helft van de show best slecht. Ook niet echt getimed op de muziek. De tweede helft vond ik daarin tegen wel gewoon goed, met zo nu en dan toch wel echt heel leuke stukjes. Ook de afsluiter van de show was prima.

De producten die Padre Pio schoot waren echt van hoge kwaliteit. Top producten die het ondanks de harde regen erg goed deden.

Helaas geen Italianse multi voorbij zien komen.

bridge

Bronzen Member
Prima show heb ik gezien. Heel speels. Paar hele goeie bommen, waaronder ghost achtige effecten met goudspoor (dus nog iets specialer dan peony ghost). Zeer goeie kwaliteit single shots en mines en uiterst gevarieerd. Met af en toe ook hele goeie spinners.

Minpunt vond ik de wss cylindrische peonietjes. Die waren niet goed genoeg voor een show als deze.

Moontan

Moderator
Medewerker
Interessant om te lezen dat jullie verschillende ervaringen hebben opgedaan bij de show van gisteren.
Blijkt eens te meer dat het beoordelen van een vuurwerkshow toch ook een kwestie van smaak is.

hardcore0438

Registered User
Nou voor de geïnteresseerden (neem uw zeeziekpillen maar in !)
Wat foto's tijdens de show , vuurwerk + bliksem:
Foto-HOZ8FYFK-G.jpg

Foto-I8JGAMTB-G.jpg

Foto-VZ6MVDAT-G.jpg

Foto-CXZ6Z8NB-G.jpg

Foto-ICN8I7AE-G.jpg

En natuurlijk de "Video" , Kevin en Samantha, nogmaals bedankt voor de technische ondersteuning haha :hehe!:

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Blij dat ze niet die rock'n roll jukebox weer van stal hebben gehaald iig.
Verder leuke en speelse show met klasse producten.
Multi-break horen niet perse in een pyromusical thuis imo, maar daarvoor kun je weer naar andere shows.
Mooie finale.

painkiller

Registered User
Nou voor de geïnteresseerden (neem uw zeeziekpillen maar in !)
Wat foto's tijdens de show , vuurwerk + bliksem:
Foto-HOZ8FYFK-G.jpg

Foto-I8JGAMTB-G.jpg

Foto-VZ6MVDAT-G.jpg

Foto-CXZ6Z8NB-G.jpg

Foto-ICN8I7AE-G.jpg

En natuurlijk de "Video" , Kevin en Samantha, nogmaals bedankt voor de technische ondersteuning haha :hehe!:
Zwaar K... Van het weer natuurlijk maar het levert wel erg bijzondere beelden op zeg.

shinji

Moderator
Medewerker
Het niveau van het festival ligt dit jaar wel hoog hoor. Na de lekkere ramshow van de Slowaken ( hoewel dat dan weer weinig met een pyromusical te maken had) en de geweldig originele pyromusical van Jubilee, mag deze er ook zijn. Leuke soundtrack met een onitaliaanse choreography, klasse.

Bovenaan