• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Knokke-Heist, France

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Wanneer: 19-Aug-2010
Plaats: Knokke-Heist, Belgie
Provincie:
Wie: Frankrijk (Intermede Artifices)
Kaliber: Professioneel vuurwerk
Tijd: 22.00
Waarom; Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist
Extra Info:

Wauw, wat een prachitige show hebben ze geschoten.
Muziek zal niet voor iedereen mooi zijn geweest maar de combi was heel erg goed.
Als ze het over vuurwerk gesynchroniseerd met muziek dan hebben de fransen echt laten zien hoe het moet.
Zelf ben ik behoorlijk muzikaal aangelegd dus weet alles van "op tijd" schieten.
Prachtige show en hele mooie effecten, zelf een kleur gezien die ik niet kende.. geen wit geen groen..beetje mint kleur iemand een idee?

Alleen jammer van de terugreis die door diverse (zware) ongelukken erg lang duurde....

Same here. Prachtige show. Ik zou heel erg graag ergens een filmpje downloaden van deze show. Tips zijn welkom. Dus als iemand een link zou kunnen geven, dan ben ik erg dankbaar.

Back
Bovenaan